جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

یارانه را از اینجا بگیرید

24 تیر 1403
یارانه را از اینجا بگیرید

کلیه امور یارانه نقدی و معیشتی، قابل ارائه در دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ کل کشور شامل موارد فوت، ازدواج، طلاق، حضانت، قیمومیت، عدم سازش و بدسرپرستی از طریق سازمان ثبت احوال انجام میشود.

به گزارش بانک اول به نقل از تسنیم، در راستای اجرا آئین نامه نحوه تعیین و شناسایی خانوارهای ایرانی و اتباع خارجی مصوب هیات وزیران، کلیه امور یارانه قابل ارائه در دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ کل کشور شامل موارد فوت، ازدواج، طلاق، حضانت، قیمومیت، عدم سازش و بدسرپرستی برای متقاضیانی که سه رقم اول سمت چپ کد ملی آنها اعداد ۴۵۶ - ۴۵۷ -۴۵۸-۴۵۹- ۴۶۰-۵۲۰- ۵۳۰ -۶۴۲- ۶۸۴- ۷۰۰ - ۷۵۰ و ۷۵۲ است از طریق درگاه مراجعه مردمی خانوار سازمان ثبت احوال کشور به نشانی www.ncr.ir قابل انجام است.

لازم به ذکر است سایر متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ سراسر کشور درخواست های خود را ثبت نمایند.

اخبار مرتبط
یارانه کمک معیشتی مرحله ١٦4 مربوط به مهر ماه ١٤� ٣ به حساب ١0،137،906 سرپرست خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز چهارشنبه 25 مهر ماه قابل برداشت است.
از اسفندماه سال گذشته، تاریخ واریز یارانه‌ها از بیستم هر ماه به تاریخ‌های بیست و پنجم و سی‌ام هر ماه منتقل گردیده است. بنابراین زمان واریز یارانه مهرماه ۱۴۰۳ برای دهک های اول تا سوم بیست و پنجم می‌باشد. برای اطلاع از یارانه نقدی خود، می‌توانید به وب‌سایت پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی www.sso.my.gov.ir مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.
در حال حاضر، از مجموع جمعیت کشور، حدود ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر مشمول دریافت یارانه نقدی هستند. این در حالی است که در سال گذشته، تعداد یارانه‌بگیران حدود ۸۱ میلیون نفر اعلام شده بود. با توجه به کسری منابع در نیمه اول سال جاری و عدم امکان افزایش مبلغ یارانه، دولت در تلاش است تا با ساماندهی و به‌روزرسانی اطلاعات، یارانه‌های افراد واجد شرایط را تقویت و یارانه‌های بی‌نیازان را حذف کند.
در این میان، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های اول تا سوم درآمدی بیست و پنجم هر ماه پرداخت می‌شود. ضمن این‌که یارانه سایر خانوارهای مشمول نیز سی‌ام هر ماه به دستشان می‌رسد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها