یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

اربعین 1403 با پوشش بیمه ای

27 تیر 1403
اربعین 1403 با پوشش بیمه ای

زائران اربعین حسینی قبل از سفر باید بیمه داشته باشند و حق بیمه هر یک از بسته‌ها با احتساب سرانه مربوط به خدمات درمانی جمعیت هلال احمر با قیمت‌های ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰هزار تومان است.

به گزارش  بانک اول ، هر یک از زائران بنا به تمایل خود یکی از پوشش‌های بیمه‌ای را انتخاب و با پرداخت هزینه مربوطه ثبت نام خود را در سامانه سماح تکمیل و کد رهگیری دریافت خواهند کرد. جزئیات 3پوشش را ببينید.



 

اخبار مرتبط
زنان خانه‌ دار از سن ۱۸ تا ۵۰ سال می ‌توانند خود را بیمه کنند و آن‌هایی که بیش از ۵۰ سال سن دارند باید معادل مازاد سنی بیش از ۵۰ سال، سابقه بیمه‌پردازی قبلی داشته باشند.
در قانون تامین اجتماعی ما با دو نوع از کارافتادگی «ناشی از شغل» و ازکارافتادگی «ناشی از بیماری» داریم که اولی مشمول ماده ۱۱۱ و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی است. یعنی با هر میزان از سابقه بیمه (حتی یک روز) اگر توسط بازرسان کار و بازرسان تامین اجتماعی اثبات شود که فرد در شرایط کار و به واسطه کار یا ماموریت یا حتی ایاب و ذهاب به مسیر دچار نقص عضو و ازکارافتادگی شود، مشمول ماده ۱۱۱ تامین اجتماعی شده و باید از حداقل حقوق مستمری کامل (۳۰ روزه) برخوردار باشد.
ثبت‌نام و انصراف بیمه تکمیلی درمان و بیمه عمر مستمری‌بگیران تامین اجتماعی غیر حضوری شد.
سازمان تامین اجتماعی برای آن دسته از افرادی که به صورت غیر ارادی کار خود را از دست داده‌اند، یک طرح مالی حمایتی درنظر گرفته است. این طرح بیمه بیکاری نام دارد. حتماً می‌پرسید بیمه بیکاری چقدر است؟ مبلغ دریافتی افرادی که شامل حال حق بیمه بیکاری می‌شوند، بسته به سوابق بیمه قبلی آن‌ها، مجرد بودن و تعداد افراد تحت تکفل آن‌ها متفاوت است. اما مبنای اصلی پرداخت این مبلغ، میانگین 3 حقوق آخر فرد است. حداقل و حداکثر مبلغ دریافتی به ترتیب 55% و 80% میانگین 3 حقوق آخر فرد است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها