جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

جزییات ثبت نام وام 800 میلیون تا 4 میلیارد تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

27 تیر 1403
جزییات ثبت نام وام 800 میلیون تا 4 میلیارد تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

مشتریان حقیقی و حقوقی بانک تجارت که به دریافت وام کلان تمایل دارند، می‌تواند برای طرح تسهیلاتی «تصنیف» این مجموعه درخواست بدهند. مبلغ این وام بین 800 میلیون تا 4 میلیارد تومان متغیر است.

به گزارش بانک اول، آن دسته افرادی که مایل به دریافت وام طرح تصنیف هستند، باید سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند و حداقل دو ماه و حداکثر شش ماه از میانگین حسابشان بگذرد.

در صورتی که افراد حساب کوتاه مدت داشته باشند، از طرف بانک سودی معادل پنج درصد به اصل سپرده‌شان پرداخت می‌شود. متقاضیان به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی و اعتبار شغلی مدنظر بانک را داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت اقساط با توجه به سود و مقدار تسهیلات دریافتی متغیر بوده اما در کل از 24 ماه بیشتر نخواهد بود.

با توجه به حداکثر میزان وام، نرخ سود 17 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه، میزان هر قسط 197 میلیون و 769 هزار و 57 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 746 میلیون و 457 هزار و 354 تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 4 میلیارد و 746 میلیون و 557 هزار و 356 تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط
حداکثر مبلغ وام ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماهه است. مبلغ اقساط ماهانه ۹.۶ میلیون تومان و مجموع پرداختی در پایان دوره ۴۶۴ میلیون تومان است. علاوه بر این، متقاضیان باید ۳.۱ میلیون تومان بابت تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و آبونمان کارت پرداخت کنند. این وام به شکل کارت اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان ارائه می‌شود و مشتریان می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت خرید کنند.
سقف این تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت آن نیز ۳۶ ماه تعیین شده است. وام اعتبارینو بانک اقتصاد نوین شامل ۵۶۰ هزارتومان هزینه جانبی بابت تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه می‌شود که وام‌گیرندگان ملزم به پرداخت آن خواهند بود.
بازنشستگانی که در سایتِ کانون‌های بازنشستگی ثبت نام کنند، معمولاً به ترتیب در صف قرار می‌گیرند و به همه براساس لیست و به نوبت، وام تعلق می‌گیرد.
بانک کشاورزی بر اساس رسالت خود در راستای ایجاد امنیت غذایی، طرح تسهیلاتی به نام «بسته گندم» را تدارک دیده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها