جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

دلار در حال ثبت کاهش گسترده است

28 تیر 1403
دلار در حال ثبت کاهش گسترده است

دلار در حال ثبت کاهش گسترده است و معامله گران بر احتمال کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا تا سپتامبر آینده تمرکز کرده اند.

به گزارش بانک اول به نقل از المیادین، دلار پس از بهبود جزئی برای یک دوره کوتاه در پی داده‌های بهتر از حد انتظار خرده‌فروشی ایالات متحده، کاهش گسترده‌ای را ثبت کرد، زیرا معامله‌گران بر احتمال کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی ایالات متحده تا سپتامبر آینده تمرکز می‌کنند.

دلار نیوزیلند با ۰.۳۵ درصد افزایش به ۰.۶۰۷۱ دلار آمریکا رسید، اما معاملات آتی نشان داد که بازار‌ها به شرط بندی خود در مورد کاهش سه مرحله ای نرخ بهره توسط بانک مرکزی نیوزیلند در سال جاری پایبند هستند.

در بازار گسترده‌تر، دلار کاهش یافت، زیرا نتوانست دستاورد‌های خود را پس از داده‌های خرده‌فروشی ایالات متحده حفظ کند. این موضوع نشان‌دهنده قدرت تقاضای مصرف‌کننده در بزرگترین اقتصاد‌های جهان و تقویت چشم‌انداز رشد اقتصادی برای سه ماهه دوم بود.

یورو در برابر ارز آمریکا با ۰.۰۶ درصد افزایش به ۱.۰۹۰۶ دلار رسید، و دلار استرالیا با ۰.۱ درصد افزایش به ۰.۶۷۴۰ دلار رسید./ایبنا

اخبار مرتبط
اواخر مرداد امسال که دولت به مسعود پزشکیان تحویل شد، قیمت سکه ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است.
بازیگران بازار ارز در روزهای اخیر شاهد نوسان قیمت دلار آزاد در کانال ۶۳ هزار تومانی بودند. به‌نظر می‌رسد با توجه به اخبار ضد و نقیض دو هفته گذشته، و کشمکش نیروهای عرضه و تقاضا در بازار، قیمت تعادلی این روزهای دلار در نیمه کانال ۶۳ هزار تومانی باشد.
شصتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد. این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. طی ۵۹ حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، ۱۱ تن شمش مورد دادو‌ستد قرار گرفت که در نتیجه آن، ۴۹.۷ همت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها