یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

30 تیر 1403
کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس امروز ۳۰ تیر ماه با کاهش ۱۰ هزار و ۲۵۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۲ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش بانک اول در انتهای معاملات امروز شنبه ۲۴ تیرماه بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۱۰ هزار و ۲۵۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۲ هزار واحدی ایستاد. تاپیکو، شستا و شبندر سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و شستا، خگستر و شبندر سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۲ هزار و ۴۵۹ واحدی روی پله ۷۰۱ هزار و ۷۹۳ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس

امروز شیمیایی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۱۸۴ میلیارد تومان به خود اختصاص دادند. همچنین خودرو و انبوه سازی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

یاقوت، افران و اهرم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، بیدار ۲ و فخاس ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند. اراد ۱۳۱، شمیم و اخزا ۲۰۲۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های تجلیح، شمیم و اونیکس بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

اخبار مرتبط
امروز فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۶۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین خودرو و شیمیایی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند
درپی حواشی مطرح شده درخصوص دریافت وام‌های قرض‌الحسنه میلیاردی از سوی رئیس و برخی اعضای هیات مدیره سازمان بورس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز استعفای کتبی خود را به رییس شورای عالی بورس ارائه داد.
همتی همچنین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نیز نوشت: پس از نامه سازمان بازرسی در مورد وام قرض‌الحسنه دریافتی توسط رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان بورس، موضوع را جهت بررسی سریع کارشناسی و اعلام نظر به مرکز بازرسی وزارتخانه ارجاع داده ام. ‏در دولت چهاردهم برای حذف رانت‌ها آمده‌ایم و اجازه ویژه خواری به هیچکس نخواهیم داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها