جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

قیمت طلا کاهشی شد/ سکه در کانال ۴۰ میلیون تومان باقی ماند

30 تیر 1403
قیمت طلا کاهشی شد/ سکه در کانال ۴۰ میلیون تومان باقی ماند

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در بازار طلای تهران با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۲۸ تیرماه) در کانال ۴۰ میلیون تومان باقی ماند. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۵۴ هزار تومان کاهش به سه میلیون و ۳۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

به گزارش  بانک اول بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران (تا لحظه درج این خبر) امروز (شنبه، ۳۰ تیرماه) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در بازار طلای تهران با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه) به ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید و در کانال ۴۰ میلیون تومان باقی ماند.

هر قطعه سکه طرح قدیم با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته به قیمت ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته شد.

نیم‌سکه و ربع سکه در روز جاری هر کدام با ۲۵۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به پنجشنبه گذشته به ترتیب ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه یک گرمی نیز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز پنجشنبه به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با ۵۴ هزار تومان نسبت روز کاری گذشته به سه میلیون و ۳۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

در روز جاری بهای هر انس طلا در بازارهای جهانی ۲ هزار و ۳۹۹ دلار است که نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه) ۶۴ دلار کاهش داشته است./ایرنا

اخبار مرتبط
اواخر مرداد امسال که دولت به مسعود پزشکیان تحویل شد، قیمت سکه ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است.
بازیگران بازار ارز در روزهای اخیر شاهد نوسان قیمت دلار آزاد در کانال ۶۳ هزار تومانی بودند. به‌نظر می‌رسد با توجه به اخبار ضد و نقیض دو هفته گذشته، و کشمکش نیروهای عرضه و تقاضا در بازار، قیمت تعادلی این روزهای دلار در نیمه کانال ۶۳ هزار تومانی باشد.
شصتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد. این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. طی ۵۹ حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، ۱۱ تن شمش مورد دادو‌ستد قرار گرفت که در نتیجه آن، ۴۹.۷ همت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها