یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

نرخ بیمه بدنه در سال 1403 و خرید ارزان بیمه نامه با کد تخفیف

03 مرداد 1403
نرخ بیمه بدنه در سال 1403 و خرید ارزان بیمه نامه با کد تخفیف

با توجه به افزایش قیمت خودرو و همچنین، بالا بودن هزینه تعمیرات، بیمه بدنه خودرو به یک بیمه نامه ضروری تبدیل شده است. حوادث رانندگی، اتفاقات طبیعی و عوامل بسیار دیگری در هر لحظه ممکن است به خودرو شما آسیب برسانند. استفاده از بیمه بدنه باعث می‌شود شما بتوانید با خیال آسوده تری از وسیله نقلیه خود استفاده کنید. در این مقاله ضمن بررسی نرخ بیمه بدنه در سال 1403 به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید با کمک کد‌های تخفیف متنوع مانند کد تخفیف بیمه بازار، این بیمه نامه را با صرف هزینه کم­تری تهیه کنید.

بیمه بدنه چیست؟

قبل از صحبت درباره هزینه بیمه بدنه بهتر است ابتدا بدانیم این بیمه نامه چیست و به چه دردی می‌خورد؟ بیمه بدنه یک بیمه نامه اختیاری است که طی آن شرکت بیمه گذار تضمین می‌دهد که در صورت وقوع هر گونه حادثه، تصادف، سرقت و ... خسارات وارد شده به مالک خودرو را جبران کند. البته، خسارات جانی و سلامتی در پوشش این بیمه نیست و برای آن باید از بیمه شخص ثالث کمک بگیرید. مثلاً اگر شما با یک خودرو دیگر تصادف کنید و مقصر حادثه باشید، بیمه شخص ثالث خسارات مالی و جانی وارد شده به راننده مقابل را جبران می‌کند؛ اما هزینه‌های ماشین شما به عهده خودتان خواهد بود، مگر این که از بیمه بدنه استفاده کنید.

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه شامل برخورد با جسم ثابت یا متحرک، واژگونی، سقوط، آتش سوزی، انفجار، صاعقه، سرقت خودرو یا لوازم آن و خسارات وارد شده در هنگام حمل و نقل خودرو می‌شود. پاشیده شدن رنگ و اسید، نوسانات بازار، شکستن شیشه در اثر تغییرات دمایی، استهلاک و ... نیز پوشش‌های اضافی هستن که با توجه به احتمال وقوع آن‌ها در شرایط مختلف، می‌توانید در بیمه نامه خود درج کنید.

محاسبه نرخ بیمه بدنه در سال 1403

از آنجایی که بیمه بدنه برای جبران خسارات‌ وارد به خودرو تعریف می‌شود، بدیهی است که هزینه آن نیز با توجه به قیمت خودرو شما محاسبه شود. هرچه وسیله نقلیه ارزشمند تر و گران تر باشد، هزینه خرید بیمه بدنه برای آن نیز بیشتر خواهد بود. نرخ بیمه بدنه در سال 1403 با کمی ‌افزایش همراه بوده است. تا سال پیش، نرخ پایه بیمه بدنه برابر با 5 درصد قیمت کل خودرو در نظر گرفته می‌شد. این در حالی است که شورای عالی بیمه این مقدار را برای سال 1403 به 6 درصد قیمت کل خودرو افزایش داده است.

علاوه بر نرخ پایه، موارد دیگری نیز بر قیمت تمام شده بیمه بدنه تأثیر خواهند داشت. از جمله این عوامل تأثیر گذار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سال ساخت
  • مدل اتومبیل
  • مقدار کارکرد خودرو بر حسب کیلومتر
  • استفاده از پوشش‌های اضافی بیمه
  • وضعیت سلامت فنی و بدنه خودرو
  • شرکت بیمه انتخاب شده
  • تخفیف عدم استفاده از بیمه
  • سقف تعهدات شرکت بیمه گذار

خرید بیمه بدنه با تخفیف‌های جذاب

بر خلاف بیمه شخص ثالث، خرید بیمه بدنه برای خودرو‌ها اجباری نیست؛ اما این کار می‌تواند خیال شما را بابت حوادث غیر قابل پیش بینی راحت کند. شرکت‌های بیمه جهت فراهم کردن شرایط بهتر برای تهیه بیمه بدنه خودرو، تخفیف‌های مختلفی را در نظر می‌گیرند و امکان پرداخت اقساطی هزینه را نیز برای کاربران خود فراهم می‌کنند. تخفیف خرید بیمه بدنه برای خودرو‌های صفر، تخفیف عدم خسارت، تخفیف ویژه خانواده‌های ایثارگران و... از جمله روش‌های خرید ارزان تر این بیمه هستند. در کنار موارد بالا، که استفاده از تخفیف را مشروط و محدود می‌کند، شما می‌توانید با کد‌ تخفیف نیز از سایت‌های مختلف به صورت آنلاین بیمه نامه تهیه کنید. معمولاً در این سایت‌ها امکان تهیه بیمه از شرکت‌های مختلف فراهم می‌شود.

کد تخفیف بیمه بدنه بیمه بازار

کد‌های تخفیف بیمه بازار برای خرید بیمه خودرو

بیمه بازار یکی از بهترین مجموعه‌های خرید آنلاین بیمه محسوب می‌شود. با مراجعه به این سایت و انتخاب بیمه مدنظر می‌توانید تمام بیمه نامه‌های ارائه شده توسط شرکت‌های مختلف را به همراه شرایط، تعهدات و قیمت‌ها ببینید، مقایسه کنید و خرید کنید. کد تخفیف بیمه بازار برای خرید مقرون به صرفه، امکان پرداخت اقساطی و صدور بیمه نامه بلافاصله بعد از ثبت درخواست نیز از مزایای بیمه بازار اند.

کد‌های تخفیف بیمه بازار متنوع هستند و هریک را می‌توانید برای کاربرد‌های مختلف استفاده کنید. مثلاً کد تخفیف crd500offchnl به شما کمک می‌کند تا اولین بیمه بدنه خود را از این سایت با 8 درصد تخفیف تهیه کنید. این کد برای خرید بیمه نامه‌های بیشتر از 1 میلیون و برای خرید از تمام شرکت‌های بیمه قابل استفاده است. به علاوه، چنانچه قصد خرید بیمه شخص ثالث نیز دارید، می‌توانید کد تخفیف thr300offchnl را مورد استفاده قرار دهید و 10 درصد کم تر هزینه کنید. توجه داشته باشید که این کد برای خرید بیمه ثالث برای انواع وسایل نقلیه کاربرد دارد و تا سقف 300 هزار تومان از مبلغ خرید شما را کاهش می‌دهد. بیمه بازار کد‌های تخفیف متنوع دیگری نیز برای خرید بیمه نامه‌های دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با مراجعه به سایت کانال تخفیف به آن‌ها دسترسی داشته باشید.هترین کد‌های تخفیف ازکی برای خرید ارزان تر بیمه

ازکی از دیگر پلتفرم‌هایی است که امکان خرید آنلاین انواع بیمه، تحت نظارت سازمان بیمه مرکزی را برای شما فراهم می‌کند. در این مجموعه علاوه بر بررسی و مقایسه خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه گذار مختلف، می‌توانید بیمه نامه خود را به صورت اقساطی تهیه کنید و با کد تخفیف ازکی خریدی اقتصادی تر را تجربه کنید. انواع بیمه بدنه، شخص ثالث، موتور سیکلت، حوادث، عمر، مسافرتی، درمانی و ... را می‌توانید با شرایط ایده آل در ازکی خریداری کنید. امکان استفاده از کد‌های تخفیف این خرید را برای شما به صرفه تر خواهد کرد. به عنوان مثال، شما می‌توانید با دریافت کد تخفیف ACHR، هر بیمه ای را در ازکی با 7 درصد تخفیف تا سقف 350 هزار تومان تهیه کنید. هچنین، اگر قبلاً از ازکی خرید کرده باشید، کد تخفیف KHNM برای خرید بیمه غیر اول ازکی از شرکت‌های متفاوت با 300 هزار تومان تخفیف در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کد تخفیف ازکی بیمه

کد تخفیف بیمه دات کام و تجربه ای جدید از تهیه بیمه نامه

بیمه دات کام نیز از دیگر سایت‌های معتبر برای تهیه انواع بیمه نامه محسوب می‌شود. در این سایت هم امکان خرید بیمه نامه‌های مختلف از شرکت‌های متفاوتی برای کاربران فراهم می‌شود. باید توجه داشته باشید که تعهدات هر شرکت و قیمتی که برای بیمه نامه‌ها اعلام می‌کنند معمولاً با شرکت دیگر متفاوت است. به همین دلیل باید ابتدا شرایط مختلف را بررسی کرده و پس از آن انتخاب و خرید نهایی را انجام دهید.

کد تخفیف بیمه دات کام را برای خرید ارزان تر بیمه شخص ثالث، بدنه، عمر و ... مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که کد تخفیف حتماً متناسب با بیمه مورد نظر شما باشد. مثلاً کد تخفیف bim10 می‌تواند هزینه خرید غیر اول بیمه ثالث را تا 800 هزار تومان کاهش دهد؛ اما این کد تنها برای کاربرانی که قبلاً از بیمه دات کام خرید کرده باشند؛ قابل استفاده است. کد تخفیف of-03c220 بیمه دات کام نیز به شما کمک می‌کند بیمه بدنه خود را با 220 هزار تومان تخفیف تهیه کنید. البته به شرطی که اولین خرید شما از بیمه دات کام باشد.

اخبار مرتبط
آنجایی که هنر درمانی به افراد اجازه می دهد تا احساسات خود را در مورد هر موضوعی از طریق کار خلاقانه و نه با گفتار بیان کنند، اعتقاد بر این است که به ویژه برای کسانی که احساس می کنند با احساسات و عواطف خود ارتباطی ندارند مفید است. افرادی که در بحث کردن یا به خاطر سپردن تجربیات دردناک مشکل دارند، ممکن است هنر درمانی را مفید بدانند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که هنر درمانی ممکن است به افرادی که مبتلا به اسکیزوفرنی تشخیص داده شده اند کمک کند تا برخی از علائم خود را بهبود بخشند
کوینکس امروز یکی از صرافی‌های برجسته در بازار ارزهای دیجیتال است که میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان را به خود جذب کرده است. این صرافی با ارائه خدمات متنوع و پایبندی به استانداردهای بالای امنیتی، همچنان به رشد و توسعه خود ادامه می‌دهد.  
معرفی انواع دستگاه کارتخوان؛ بهترین نوع کارتخوان سیار کدام است؟ به‌طورکلی انواع دستگاه کارتخوان سیار در دو مدل بی‌سیم و وایفای عرضه می‌شود. وایفای سیمکارتی باید از شبکه‌های مناسب باشد تا آنتن‌دهی خوبی ارائه دهد. همچنین دستگاه پوز وایفایی باید قابل‌اتصال به وایفای با پهنای مناسب برای اتصال به شبکه‌های بانکی باشد. در ادامه به بررسی چند مدل از بهترین دستگاه کارتخوان سیار در ایران می‌پردازیم.
بیت کوین برای بسیاری از کاربران، به ویژه افرادی که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند، ممکن است چالش‌برانگیز به نظر برسد. اما با انتخاب روش‌های صحیح و معتبر، این فرایند می‌تواند بسیار ساده و امن باشد.  یکی از این روش‌ها، استفاده از صرافی‌های معتبر داخلی است که با فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب، کاربران را در خرید بیت کوین یاری می‌کنند. این صرافی‌ها با پشتیبانی از پرداخت‌های ریالی و ارائه خدمات به زبان فارسی، تجربه کاربری آسان‌تری را برای کاربران ایرانی فراهم می‌سازند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها