یکشنبه, 18 شهریور 1403 2024,September

با ۲۰ میلیون تومان چه لپتاپی می‌توان خرید؟ + جدول قیمت

06 مرداد 1403
با ۲۰ میلیون تومان چه لپتاپی می‌توان خرید؟ + جدول قیمت

در این مطلب به بررسی قیمت لپ تاپ‌های اقتصادی در بازار خواهیم پرداخت.

به گزارش بانک اول، اگر می‌خواهید لپتاپ بخرید و سقف بودجه شما ۲۰ میلیون تومان است، در ادامه به معرفی لپتاپ‌های ارزان‌قیمت در بازار (سایت‌های اینترنتی) می‌پردازیم.

لپتاپ لنوو مدل مدل V۱۵ G۳ IAP i۳ ۱۲۱۵U با سایز ۱۵.۶ اینچ و اس‌اس‌دی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به قیمت ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

لپتاپ ایسوس مدل Vivobook ۱۵ X۱۵۰۲ZA i۳ ۱۲۱۵U با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، در یک سایت اینترنتی، ۱۹ میلیون و ۶۶۷ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

با ۱۲ میلیون تومان می‌توان لپتاپ لنوو مدل V۱۵ N۴۵۰۰ را خرید. این لپتاپ اس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایت و رم گیگابایت دارد. همچنین، سایز این لپتاپ ۱۵.۶، سری پردازنده Celeron و سازنده پردازنده گرافیکی آن Intel است.

لپتاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل X۵۱۵MA N۴۰۲۰ با اس‌اس‌دی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت خورده است.

همچنین لپتاپ ایسوس مدل Vivobook ۱۵ X۱۵۰۲ZA i۳ ۱۲۱۵U با اس‌اس‌دی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، ۱۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت مدل‌های دیگر را به همراه مشخصات‌شان در جدول زیر بخوانید؛

*توجه داشته باشید که قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی برداشته شده است.*

قیمت انواع لپتاپ در بازار (مرداد ۱۴۰۳)
مدل سری پردازنده سازنده پردازنده گرافیکی ظرفیت قیمت / تومان
Lenovo V۱۵ G۳ IAP i۳ ۱۲۱۵U Core i۳ Intel ۲۵۶ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۱۷,۹۰۰,۰۰۰
Lenovo IdeaPad Slim ۳ ۱۵IRU۸ i۳ ۱۳۰۵U Core i۳ Intel ۱ ترابایت رم ۸ گیگابایت ۲۰,۶۰۰,۰۰۰
ASUS Vivobook ۱۵ X۱۵۰۲ZA i۳ ۱۲۱۵U Core i۳ Intel ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۱۸,۸۵۰,۰۰۰
Lenovo V۱۵ R۳ ۷۳۲۰U Core i۳ Intel ۵۱۲ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۱۷,۱۵۰,۰۰۰
Acer Aspire ۳ A۳۱۵ i۳ ۱۲۱۵U Core i۳ Intel ۵۱۲ گیگابایت رم ۸ گیگابایت ۱۹,۲۰۰,۰۰۰
X۵۱۵MA Celeron N۴۰۲۰ Celeron Intel ۵۱۲ گیگابایت رم ۱۶ گیگابایت ۱۵,۸۹۹,۰۰۰
Asus E۵۱۰MA-BR۱۰۹۶ N۴۰۲۰ Celeron Intel ۲۵۶ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۱۳,۱۰۰,۰۰۰
Lenovo IdeaPad ۱ ۱۵IGL۷ Celeron N۴۰۲۰ Celeron Intel ۵۱۲ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۱۲,۰۵۰,۰۰۰
Lenovo V۱۵ IGL Celeron N۴۵۰۰ Celeron Intel ۲۵۶ گیگابایت رم ۴ گیگابایت ۱۱,۹۸۸,۰۰۰
اخبار مرتبط
ر فروشنده‌های موبایل وقتی به آنها بگویید هشت میلیون تومان بودجه دارید، می‌گویند، پس باید موبایل پایین رده بخرید. اما در این مطلب سه گوشی معرفی می‌کنیم که جزو مدل‌های میان رده بازار هستند و اتفاقا عملکرد قابل قبولی هم داشته‌اند.
سه گوشی پرفروش بازار بین 860هزار تومان تا 10میلیون تومان قیمت دارند. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G با دو سیم‌کارت و ظرفیت 256گیگابایت و رم هشت گیگابایت در صدر گوشی‌های پرفروش بازار قرار دارد. این گوشی میان‌رده شیائومی، به دلیل مشخصات فنی قابل‌قبولی که دارد، در حد و اندازه یک پرچمدار عمل می‌کند. صفحه‌نمایش این گوشی با ابعاد 6/76اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع امولد با نمایش 395پیکسل در هر اینچ مجهز شده است.
در بین برندهای محبوب در ایران با پول چهار تا هفت میلیون تومان تنها می‌توانید سراغ شیائومی و سامسونگ بروید. مثلا یکی از نمونه‌های پرفروش برای چنین قیمت‌هایی، ردمی A3 از برند شیائومی است که با ظرفیت داخلی 128 گیگابایت و حافظه موقت چهار گیگابایت به قیمت پنج‌ میلیون و 50 هزار تومان فروش می‌رود. این گوشی نسبتا جدید است و از اندروید 14 برخوردار شده و صفحه نمایش 6/6 اینچ دارد. دوربین اصلی ردمی A3 رزولوشنی برابر با هشت مگاپیکسل دارد.
اپل در رویدادی در ۱۰ سپتامبر سری آیفون ۱۶ جدید و اپل واچ سری ۱۰ همچنین ایرپاد‌های جدید را معرفی خواهد کرد. فروش آن‌ها نیز از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) شروع می‌شود. گزارش‌های قبلی نیز همین تاریخ را برای مراسم اپل اعلام کرده بودند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها