پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

جزئیات نرخ فروش ارز اربعین اعلام شد

07 مرداد 1403
جزئیات نرخ فروش ارز اربعین اعلام شد

کارشناس اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: امروز نرخ هر دینار عراق بین ۳۶ تا ۳۷ تومان است که زائران می‌توانند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار ارز خریداری کنند.

به گزارش بانک اول چگینی کارشناس اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی در برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: نرخ ارز اربعین همان نرخ مرکز مبادله طلا و ارز است امروز نرخ هر یک دینار عراق بین ۳۶ تا ۳۷ تومان است که زائران می‌توانند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار ارز مورد نیاز خود را خریداری کنند زائران اگر بخواهند سقف ارز را خریداری کنند باید حدودا ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ریال آماده داشته باشند.



او افزود: خرید ارز زیارتی اربعین محدودیتی برای خرید ارز مسافرتی برای امسال ایجاد نمی‌کنند نکته که وجود دارد این خواهد بود که بهتر است زائران یک روز بعد از ثبت نام در سامانه سماح اقدام به خرید ارز کنند. تلاش است فروش ارز به شکل برخط به صورت ۲۴ ساعته انجام شود‌

چگینی بیان کرد: به شکل حضوری هم در ساعت اداری فروش ارز در بانک‌ها انجام می‌شود و اگر نیاز باشد در زمان پیک ما ساعت اضافه را هم ممکن است برای شعب حضوری در نظر بگیریم.

اخبار مرتبط
متقاضی خرید موظف است پیش از ارسال سفارش خرید در سامانه، معادل ریالی ۱۰۰ درصد ارزش سفارش خرید به انضمام کارمزد را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در کیف پول خود تامین کند. وجه مذکور در کیف پول کاربر تا پایان جلسه حراج مسدود می شود.
مجوزهای صادره موجب شد تا در این مدت شاهد افزایش واردات شمش طلا به کشور باشیم، بطوریکه در ۵ ماهه سال جاری واردات شمش طلای استاندارد با ثبت رکورد ۳۰ تن و ۶۳۳ کیلو‌گرم به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسید و رکورد قابل توجهی زد.
هجدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲مهر از طریق سامانه معاملات (http://market.ice.ir/) برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها