دوشنبه, 26 شهریور 1403 2024,September

زمان جدید حراج‌ شمش طلا و سکه اعلام شد

08 مرداد 1403
 زمان جدید حراج‌ شمش طلا و سکه اعلام شد

در هفته جاری به علت محدودیت ساعت کاری و متعاقب آن تعطیلی ادارات دولتی و شبکه بانکی کشور در روزهای شنبه و یک‌شنبه ششم و هفتم مرداد ماه، برگزاری جلسات حراج شمش و سکه طلا  به تعویق افتاد.

به گزارش بانک اول ،اصغر بالسینی با اشاره محدودیت‌های به وجود آمده در هفته جاری و لغو جلسات حراج شمش و سکه طلا گفت: در هفته جاری به علت محدودیت ساعت کاری و متعاقب آن تعطیلی ادارات دولتی و شبکه بانکی کشور در روزهای شنبه و یک‌شنبه ششم و هفتم مرداد ماه، برگزاری جلسات حراج شمش و سکه طلا از هفته آینده مطابق روال سابق برگزار می‌شود.

وی افزود: چهلمین جلسه حراج شمش طلا روز یکشنبه (۱۴ مردادماه) و پانزدهمین جلسه حراج سکه روز دوشنبه (۱۵ مرداد ماه) در تالار معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ تا امروز طی ۳۹ جلسه حراج شمش در مرکز مبادله ارز و طلا، ۷ تن شمش به ارزش بیش از ۳۰ همت (هزار میلیارد تومان) معامله و خریداری شده است.

همچنین طی ۱۴ جلسه حراج سکه در این مرکز در مجموع ۲۷۹ هزار قطعه ربع، نیم و تمام سکه به متقاضیان تخصیص داده شده است.

اخبار مرتبط
نرخ طلا ۱۸ عیار امروز گرمی هزار تومان کاهش پیدا کرد، اما سکه امامی در مسیر صعودی قدم برداشت
شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 17 همان روز است و ساعت 17 نیز نتایج حراج اعلام می شود. متقاضیان جهت اطلاع از نتیجه حراج به سامانه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران مراجعه کنند. شیوه برگزاری حراج نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت-زمان انجام می‌شود.
اگر در خانه می‌خواهید طلا را بررسی کنید تا ببینید اصالت دارد یا خیر، پس احتمالا هیچ کدام از ابزار و موادی که طلافروشان دارند را در دست ندارید. در ادامه روش‌هایی را مشاهده می‌کنید که به‌سادگی در خانه می‌توانید استفاده کنید تا از اصل بودن طلای خود مطمئن شوید.
هفدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها