جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

شرایط ثبت نام ایران خودرو برای متقاضیان جوانی جمعیت

21 مرداد 1403
شرایط ثبت نام ایران خودرو برای متقاضیان جوانی جمعیت

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای خرید خودرو باید فرزند دوم و یا مابعد آنها متولد تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ به بعد باشند.

به گزارش بانک اول  تذکرات مهم در خصوص فرآیند ثبت‌نام محصولات ایران‌خودرو برای طرح مادران (متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) از سوی این شرکت اطلاع رسانی شد. 

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ،مشمول هیچیک از شرایط ثبت نام نبوده و فقط باید فرزند دوم و یا مابعد آنها متولد تاریخ 1400/08/24 به بعد باشند. در صورتی که تعداد تقاضا از تعداد ظرفیت عرضه بیشتر باشد، اولویت برای مادرانی است که در 24 ماه گذشته از شرکت های خودروسازی خودرو دریافت ننموده اند. ( توجه : ثبت نام در این طرح فقط توسط مادران حائز شرایط ، مجاز است)

در زمان ثبت درخواست خرید، هر متقاضی می تواند حداکثر پنج محصول را به ترتیب مطلوبیت مورد نظر، انتخاب کند. از بین محصولات انتخاب شده، به ترتیب درخواست مشتری در فرآیند اولویت‌بندی هر خودرو شرکت داده می‌شود و در نهایت در صورت کسب امتیاز لازم تنها یک خودرو به عنوان درخواست نهایی مشتری منظور خواهد شد. 

ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس www.ikcosales.ir از روز چهارشنبه مورخ 1403.05.24 تا روز سه شنبه مورخ 1403.05.31 فعال خواهد بود./تسنیم

اخبار مرتبط
بر این اساس شرکت مدیران خودرو شرایط فروش این خودرو را با قیمت جدید اعلام کرده است. این کراس اوور با قیمت ۱۴,۷۱۴,۰۰۰,۰۰۰ریال و اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه به فروش خواهد رسید.
شخصی به نام رایان مک‌کوئین دیوانه‌وارترین خودروی دنیا را با دو موتور جت و بیش از ۱۸ هزار اسب بخار قدرت ساخته است.
پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را به صورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.
بررسی اطلاعات کدال ایران خودرو از حضور خودرویی ۲۷۰ میلیون تومانی در سبد محصولاتی این خودروساز حکایت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها