جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

فرار پول‌ها از بازار دلار و سکه به بازار خودرو

24 مرداد 1403
فرار پول‌ها از بازار دلار و سکه به بازار خودرو

معامله‌گران می‌گویند بازار ارز و سکه به رکود رفتند و فعلا بازاری که خوب می‌چرخد بازار خودرو است.

به گزارش بانک اول، در روز سه‌شنبه بازار ارز و سکه کانالی را که پس گرفته بودند دوباره از دست دادند؛ سکه به ۴۱ میلیون افتاد و دلار کانال ۶۰ هزار تومان را از دست داد.

از روز یکشنبه که ثبت نام برای ایران خودرو شروع شده شاهد انواع تبلیغات درمورد سود این بازار هستیم.

به واسطه همین معامله‌گران معتقدند فعلا بازار ارز و سکه از گزینه مشتریان خارج شده و متقاضیان به سمت خودرو رفتند.

گواه این دسته از معامله‌گران خروج پول از بازار سرمایه است که با توجه به عدم افزایش در بازار ارز و سکه، معتقدند این پول‌ها به سمت ثبت‌نام خودرو می‌رود.

طی سه روز گذشته بیش از یک همت فقط از صندوق درآمد ثابت خارج شده، همچنین در بورس هم از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا ۲۳ مرداد شاهد خروج پول بیش از ۲۰ همتی بودیم.

اخبار مرتبط
متقاضی خرید موظف است پیش از ارسال سفارش خرید در سامانه، معادل ریالی ۱۰۰ درصد ارزش سفارش خرید به انضمام کارمزد را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در کیف پول خود تامین کند. وجه مذکور در کیف پول کاربر تا پایان جلسه حراج مسدود می شود.
مجوزهای صادره موجب شد تا در این مدت شاهد افزایش واردات شمش طلا به کشور باشیم، بطوریکه در ۵ ماهه سال جاری واردات شمش طلای استاندارد با ثبت رکورد ۳۰ تن و ۶۳۳ کیلو‌گرم به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسید و رکورد قابل توجهی زد.
هجدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲مهر از طریق سامانه معاملات (http://market.ice.ir/) برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها