پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

بانک دی استخدام میکند +جزئیات

25 مرداد 1403
بانک دی استخدام میکند +جزئیات

بانک دی به منظور تکمیل کادر فنی خود در حوزه دعاوی، از متخصصان در امور حقوقی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک دی، واجدین شرایط می‌توانند رزومه و مستندات خود شامل اطلاعات هویتی، سوابق تحصیلی، مهارت‌های فنی، سوابق فعالیت‌های حقوقی (اولویت با سوابق حقوق بانکی) خود را تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ با عنوان «دعاوی» به پست الکترونیک lcd.daybank@gmail.com ارسال نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی:
۱- تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی
۲- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور
۳- عدم سوءپیشینه کیفری منجر به محرومیت از حقوق اجتماعی و عدم محکومیت به فساد اخلاقی
۴- عدم سابقه وابستگی یا عضویت در گروه‌های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
۵- دارا بودن مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته حقوق
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت نظام وظیفه (دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت پذیرش و قبولی در آزمون، بنابر تشخیص آن معاونت محترم و تائید پزشک معتمد بانک)
۷- حداکثر سن ۳۵ سال تمام (متولدین ۱۳۶۸ و قبل از آن) با احتساب مدت خدمت وظیفه برای داوطلبان (در صورت دارا بودن مدارک کارشناسی ارشد تا ۳۷ سال و دکتری تا ۴۰ سال)
۸- متقاضیان می‌بایست صرفا ساکن و بومی شهر تهران باشند
۹- پس از مصاحبه در آزمون، بانک در پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان مختار بوده و صرف ارسال مدارک و رزومه از سوی متقاضیان موجب ایجاد تعهد و تکلیف جهت استخدام در بانک نخواهد بود.

اخبار مرتبط
موسسه اعتباری ملل در نظر دارد نسبت به جذب نیروی متصدی امور بانکی و تحصیلدار در برخی استان‌ها و شهرها، از بین واجدین شرایط آقا دعوت به همکاری نماید.
امروزه یکی از بهترین روش‌های کسب سود، سرمایه گذاری با خرید طلا است که باعث حفظ ارزش سرمایه شما در بلند مدت خواهد شد. به همین دلیل برخلاف تصور عده‌ای از مردم، در طی چند سال اخیر تقاضا برای خرید طلا نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش قابل توجهی داشته است. علاوه بر این به دلیل قدرت نقدشوندگی بالا و ارزش قابل توجه طلا، خرید آن انتخاب هوشمندانه‌ای است. بنابراین، به عنوان یک روش مطمئن و کم ریسک می‌توان روی خرید طلا حساب باز کرد.
بانک تجارت به منظور تکمیل کادر اجرائی خود در سمت متصدی امور اداری، متصدی امور بانکی و بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏‏‏‏‏- تحویلدار) در 30 استان کشور نیروی انسانی مورد نیاز خود را استخدام می‌کند.
بانک دی به منظور تکمیل کادر فنی خود در زمینه توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری، از متخصصان حوزه «تولید و توسعه نرم‌افزار» دعوت به همکاری کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: