پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

خبر خوش برای بازنشستگان / موافقت با پرداخت یارانه جدید از اول شهریور

27 مرداد 1403
خبر خوش برای بازنشستگان / موافقت با پرداخت یارانه جدید از اول شهریور

بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد از اول شهریور می‌توانند با استفاده از یارانه سفر به شمال کشور سفر کنند.

به گزارش بانک اول  بازنشستگان صندوق فولاد می‌توانند در این هتل، سه شب به صورت خدمات فولبرد (صبحانه، نهار و شام) اقامت داشته باشند. 

بنابر این گزارش، بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد از اول شهریور می‌توانند با استفاده از یارانه سفر به شمال کشور سفر کنند. 

این صندوق در راستای گسترش خدمات رفاهی به بازنشستگان امکان استفاده بازنشستگان از یارانه سفر جهت اقامت و پذیرایی در هتل کیش مهر فریدونکنار را فراهم کرده است. 

هزینه هر نفر شب ۱۲ میلیون ریال (یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است) که ۷۰۰ هزار تومان آن در قالب یارانه سفر از طرف صندوق فولاد پرداخت می‌شود و ۵۰۰ هزار تومان دیگر سهم بازنشسته است که در اقساط ۱۲ ماهه از حقوق آن‌ها کسر خواهد شد. 

بازنشستگان متقاضی جهت ثبت نام به دفاتر امور بازنشستگی مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اجرای متناسب‌سازی و دو برابر شدن حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد.
بازنشستگان کارگری همچنان در انتظار واریز یک‌ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای تیرماه هستند. این در حالی است که حقوق شهریورماه بازنشستگان در حال واریز است و بازنشستگان کشوری و لشکری یک ‌میلیون تومان تیرماه را دریافت کرده‌اند.
یک ماه علی‌الحساب بابت متناسب سازی مردادماه بازنشستگان لشکری به حساب مستمری‌بگیران این سازمان واریز شد.
در هفته گذشته، اصلاحیه آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور را به وزارت‌خانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها