دوشنبه, 26 شهریور 1403 2024,September

دامنه نوسان معاملات سهام ۲ درصدی شد

27 مرداد 1403
دامنه نوسان معاملات سهام ۲ درصدی شد

به گزارش بانک اول  به  نقل از تسنیم، به دنبال آخرین تصمیمات هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، دامنه نوسان معاملات سهام، از امروز(‌شنبه، ۲۷ مرداد) تا پایان معاملات روز چهارشنبه هفته جاری(۳۱ مرداد)، به مثبت و منفی ۲ درصد تغییر می‌کند.

بر اساس این گزارش،  معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری سهامی نیز با دامنه نوسان مثبت و منفی دو درصد ادامه پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط
در دنیای سرمایه‌گذاری، هر روز با فرصت‌های جدیدی مواجه می‌شویم که می‌تواند به رشد سرمایه ما کمک کند. یکی از این فرصت‌ها، مفهوم سهام جایزه است که نه تنها می‌تواند به افزایش دارایی‌های ما منجر شود بلکه به عنوان یک راهکار هوشمندانه برای جذب سرمایه‌گذاران جدید نیز عمل می‌کند. اما سهام جایزه دقیقاً چیست؟
بازار سرمایه در بیست و یکمین روز از آخرین ماه تابستان کاهش داشت. روز چهارشنبه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۴۱۳۷ واحد افت کرد و در عدد دو میلیون و ۸۴ هزار و ۲۱۴ واحد ایستاد.
صیدی، دانش‌آموخته رشته حسابداری در دانشگاه علامه طباطبایی است. رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار، دارای مدرک دکتری حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی است.
در جریان معاملات امروز ۲۰ شهریور بازار سرمایه شاخص کل بورس با کاهش ۷ هزار و ۷۴۸ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۸۸ هزار و ۳۰۱ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۲ هزار و ۵۳۴ واحدی در سطح ۶۶۸ هزار و ۶۹۱ واحدی قرار گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها