جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

وام فوری ۱۰ میلیون تومانی دولت در ۴۸ ساعت با کارمزد صفر درصد+ جزییات

28 مرداد 1403
وام فوری ۱۰ میلیون تومانی دولت در ۴۸ ساعت با کارمزد صفر درصد+ جزییات

صندوق امداد ولایت با هدف کمک به اقشار ضعیف جامعه اقدام به پرداخت تسهیلات با کارمزد صفر درصد کرده است.

به گزارش بانک اول صندوق امداد ولایت با هدف کمک به اقشار ضعیف جامعه اقدام به پرداخت تسهیلات با کارمزد صفر درصد کرده است.

رئیس کمیته امداد گفت: وام های اعطایی تا ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد است و تاکنون ۲۵ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه داده شده است.

وی ادامه داد: اولویت اصلی صندوق امدادولایت در اعطای وام، کارگشایی است گاهی با ۲۰ میلیون تومان زندگی مددجویی تغییر می یابد، کارهای ارزشمندی در این رابطه انجام شده است.

بختیاری گفت : ۷۵ درصد وام گیرندگان از این صندوق مددجویان کمیته امداد و باقی آنها از دهک های پایین جامعه می باشند با این حال معوقات صندوق امداد ولایت ریز یک درصد است و وام گیرندگان به تعهدات خود پایبند می باشند.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: افرادی که در این صندوق سپرده گذاری می‌کنند تضمین بازگشت پول را دارند و معادل رقم سپرده گذاری در محل سپرده شده می توانند وام دریافت کنند.

وی تاکید کرد: اولویت بعدی پرداخت وام قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت، تسهیلات اشتغال، خریدمسکن و احداث آن، درمان و تحصیل دانشجویان و نخبگان است.

وی ادامه داد: امیداوریم از کمک بیشتر خیرین برخوردار باشیم اما این صندوق یک ریال به کارکنان خود و کمیته امداد وام پرداخت نمی کند تا موجب افزایش اعتماد مردم شود.

اخبار مرتبط
بانک رفاه کارگران به منظور حمایت بیشتر از مشتریان خود، طرح تسهیلاتی به نام «امید رفاه» را تدارک دیده که این وام به معرفی ضامن نیاز ندارد.
بانک صادرات با ارائه وامی با سقف ۲۰۰ میلیون تومان و نرخ سود ۲۳ درصد، شرایط جذابی برای متقاضیان فراهم کرده است.
موسسه اعتباری ملل به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.
وام طرح حرکت بانک رفاه کارگران ویژه همه افراد حقیقی و حقوقی بالا ۱۸ سال است. مبلغ این وام برای افرادحقوقی تا سقف ۵ میلیارد تومان و برای افراد حقیقی ۱ و نیم میلیارد تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها