پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

انواع وام‌های بانک مهر ایران و شرایط دریافت آن ها

29 مرداد 1403
 انواع وام‌های بانک مهر ایران و شرایط دریافت آن ها

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از سال 1386 کارش را شروع کرد و همان‌طور که توی اسمش هم آمده، روی فعالیت‌های قرض الحسنه و دادن تسهیلات قرض الحسنه تنوع خوبی دارد.

وام 300 میلیونی طرح مهریار

به گزارش بانک اول سقف وام قرض الحسنه در بانک مهر ایران، وام 300 میلیون تومانی است. این وام مناسب شرکت‌هایی است که قصد دادن وام به کارکنان خودشان را دارند و با اساسنامه شرکت و دادن ضمانت‌های لازم می‌توانند این وام را که یکی از انواع وام‌های بانک مهر است به تعداد کارمندانشان بگیرند. البته شما به صورت شخصی هم می‌توانید برای گرفتن این وام اقدام کنید و برای دریافت آن نیاز به خواب سپرده دارید. این وام برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان است.

خواب سپرده: ۳3 ماه

سود: 4 درصد

زمان بازپرداخت:60 ماه

مبلغ هر قسط: 5.400.000 تومان

وام 300 میلیونی امتیازی مهر ایران

دومین  طرح از وام‌های بانک مهر که بررسی کردهیم وام ۲۰۰ میلیونی امتیازی است. برای گرفتن این وام باید حساب بانکی‌تان در بانک مهر ایران فعال باشد و براساس معدل حساب 3 تا 12 ماه گذشته تا سقف ۲۰۰میلیون تومان به‌تان وام می‌دهند. البته براساس تغییرات جدید سقف وام در برخی شعب تا 300 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. یادتان باشد برای گرفتن این وام نباید چک برگشتی یا امتیاز اعتباری پایین داشته باشید و امتیاز اعتباری بالای 640 لازم دارید.

میانگین سپرده: ۳3 تا 12 ماه

سود: 4 درصد

زمان بازپرداخت: 60 ماه

مبلغ هر قسط: ۵.۵۰۰.۰۰۰تومان

وام 400 میلیونی نقدی

این وام به همه مشتریان بانک مهر که در این بانک حساب قرض الحسنه دارند و معدل حساب سه ماه گذشته آنها بالا باشد پرداخت می‌شود. این وام قرض الحسنه هم سود ندارد و تنها کارمزد از وام‌گیرنده دریافت می‌شود. وام‌گیرنده بعد از اعطای وام 30 روز فرصت دارد وام را صرف خرید کند و اولین قسط یک ماه بعد از خرید شروع خواهد شد.

میانگین حساب: 3 ماه

سود: 4 درصد

زمان بازپرداخت: 60 ماه

مبلغ هر قسط: 7.200.000 تومان

وام 100 میلیونی بدون ضامن

اگر حقوق شما به حساب‌تان در بانک مهر ایران واریز می‌شود، می‌توانید این وام را بگیرید. البته دریافت این وام یک شرط دیگر هم دارد: داشتن رتبه اعتباری A  یا B یا C .برای دریافت این وام نیاز به ضامن ندارید.

میانگین حساب: 3 ماه

سود: 4 درصد

زمان بازپرداخت: 48 ماه

مبلغ هر قسط: 2.300.000 تومان

وام 150 میلیونی کالا کارت

با این‌که نامش وام 150 میلیونی کالا کارت است، اما امسال تا سقف ۱۵۰میلیون تومان در این طرح وام می‌دهند. این وام در قالب یک کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک به متقاضی وام داده می‌شود.

سود: 4 درصد

زمان بازپرداخت: 24 ماه

مبلغ هر قسط: 6.500.000 تومان

بانک قرض الحسنه مهر ایران تنوع خوبی از وام‌های قرض الحسنه را به مشتریان خودش می‌دهد. هر چند بیشتر طرح‌های قرض الحسنه تسهیلات این بانک بر مبنای میانگین حساب و خواب سپرده است که خب فقط با برنامه‌ریزی قبلی امکان گرفتنش را دارید و اگر به     صورت لحظه‌ای و آنی نیاز به وام پیدا کنید، شاید چندان به کارتان نیاید. در کنار وام‌هایی که بالاتر معرفی کردیم، بانک مهر ایران « طرح اعتبار در حساب جاری» و « وام سفر کارت مهر ایران» هم دارد

اخبار مرتبط
طرح تسهیلاتی "همراه فرهیختگان" بانک توسعه تعاون یکی از برنامه‌های ویژه این بانک است که به‌منظور حمایت از معلمان و اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، طراحی و ارائه شده است.
بانک ملت برای متخصصان گروه های پزشکی، مرتبط پزشکی، وکلا و دیگر مشاغل تخصصی بسته تسهیلاتی متنوعی به منظور خرید مطب، دفتر کار، تجهیزات اداری، مواد اولیه … طراحی و ارائه کرده است.
در صورتی که یک زوج جوان وام 300 میلیون تومانی دریافت کنند باید به مدت 10 ساله حدود سه میلیون تومان قسط بپردازند.
مطابق آخرین گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن طی مرداد ۱۴۰۳ متوسط قیمت مسکن به ازای هر مترمربع ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که در مقایسه با ماه قبل (تیرماه) ۱.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. متوسط قیمت مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران در اولین ماه تابستان امسال ۸۷ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها