جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

شرایط خرید کامیون فورس و فاو در بورس کالا ابلاغ شد

30 مرداد 1403
شرایط خرید کامیون فورس و فاو در بورس کالا ابلاغ شد

شرایط خرید خودرو کامیون فورس و کامیون کشنده فاو توسط بورس کالا برای عرضه در روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه در تالار خودرو ابلاغ شد.

به گزارش بانک اول  بورس کالای ایران شرایط خرید خودرو کامیون فورس و کامیون کشنده فاو را که قرار است در روزهای 30 و 31 مرداد ماه در تالار خودرو عرضه شود را ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش، شرایط خرید کامیون FORCE کابین خوابدار 12 تن بدون کاربری که در تاریخ 30 مرداد ماه عرضه می شود:

مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز سه شنبه 30 مرداد است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد است و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

همچنین شرایط خرید کامیون کشنده فاو FAW J6P-460 که در تاریخ 31 مرداد ماه عرضه می شود:

مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 31 مرداد است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد بوده و هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند. همچنین اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

گفتنی است تالار خودرو بورس کالا  امروز ، سه شنبه 30 مرداد ماه میزبان عرضه 20 دستگاه کامیون فورس کابین خوابدار 12 تن بدون کاربری متعلق به بهمن دیزل و 20 دستگاه کشنده فاو FAW J6P-460 متعلق به سیبا موتور است.

اخبار مرتبط
بر این اساس شرکت مدیران خودرو شرایط فروش این خودرو را با قیمت جدید اعلام کرده است. این کراس اوور با قیمت ۱۴,۷۱۴,۰۰۰,۰۰۰ریال و اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه به فروش خواهد رسید.
شخصی به نام رایان مک‌کوئین دیوانه‌وارترین خودروی دنیا را با دو موتور جت و بیش از ۱۸ هزار اسب بخار قدرت ساخته است.
پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را به صورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.
بررسی اطلاعات کدال ایران خودرو از حضور خودرویی ۲۷۰ میلیون تومانی در سبد محصولاتی این خودروساز حکایت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها