جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

فروش خودروهای سوزوکی و جی ای سی از امروز - ۷ شهریور ۱۴۰۳

07 شهریور 1403
فروش خودروهای سوزوکی و جی ای سی از امروز - ۷ شهریور ۱۴۰۳

دور جدید فروش خودروهای سوزوکی و جی ای سی از امروز ۷ شهریور ۱۴۰۳ شروع می شود.

به گزارش بانک اول شرکت راساموتور، نماینده فروش خودروهای سوزوکی و جی‌ای‌سی در ایران، به منظور پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشتریان و تکمیل سبد محصولات خود، اقدام به عرضه محدودی از خودروهای وارداتی SUZUKI و GAC در شهریور ماه ۱۴۰۳ نموده است.

زمان برگزاری این فروش، ویژه‌ی احراز شدگان عرضه آزاد شماره ۳ سامانه یکپارچه وارداتی می‌باشد که از چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ به مدت ۵ روز ادامه دارد.

علاقمندان به خرید خودروهای SUZUKI و GAC می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اولیه به وبسایت رسمی “سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی” مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط
بر این اساس شرکت مدیران خودرو شرایط فروش این خودرو را با قیمت جدید اعلام کرده است. این کراس اوور با قیمت ۱۴,۷۱۴,۰۰۰,۰۰۰ریال و اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه به فروش خواهد رسید.
شخصی به نام رایان مک‌کوئین دیوانه‌وارترین خودروی دنیا را با دو موتور جت و بیش از ۱۸ هزار اسب بخار قدرت ساخته است.
پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را به صورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.
بررسی اطلاعات کدال ایران خودرو از حضور خودرویی ۲۷۰ میلیون تومانی در سبد محصولاتی این خودروساز حکایت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها