جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

پرداخت دو وام به بازنشستگان کشوری

07 شهریور 1403
پرداخت دو وام به بازنشستگان کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، از پرداخت وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی و وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارش بانک اول  جعفر امیرآبادی زاده گفت: با همکاری بانک صادرات، تسهیلات ضروری ۳۰ میلیون تومانی برای ۴۷ هزار و ۶۸۵ نفر از بازنشستگان کشوری واجد شرایط دریافت این تسهیلات که سال گذشته ثبت نام کردند و هیچ‌گونه تسهیلاتی دریافت نکرده بودند (وام اولی‌ها)، امروز (سه شنبه) به حساب این عزیزان واریز شد.

وی افزود: وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای ۴ هزار و ۲۶۴ نفر از عزیزانی که تا بهمن ماه سال گذشته ثبت نام کرده بودند و مدارک مربوطه را بارگذاری و توسط مدیریت‌های استانی تأیید شده بودند و واجد دریافت این تسهیلات شده بودند هم زمان با تسهیلات وام ضروری (وام اولی‌ها) پرداخت شد.

به گفته امیرآبادی زاده، ارائه تسهیلات مالی از جمله سیاست‌های رفاهی و خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای کمک به بهبود معیشت و رفع نیازهای بازنشستگان و خانواده آنها به صورت مستمر انجام می‌شود.

اخبار مرتبط
بانک رفاه کارگران به منظور حمایت بیشتر از مشتریان خود، طرح تسهیلاتی به نام «امید رفاه» را تدارک دیده که این وام به معرفی ضامن نیاز ندارد.
بانک صادرات با ارائه وامی با سقف ۲۰۰ میلیون تومان و نرخ سود ۲۳ درصد، شرایط جذابی برای متقاضیان فراهم کرده است.
موسسه اعتباری ملل به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.
وام طرح حرکت بانک رفاه کارگران ویژه همه افراد حقیقی و حقوقی بالا ۱۸ سال است. مبلغ این وام برای افرادحقوقی تا سقف ۵ میلیارد تومان و برای افراد حقیقی ۱ و نیم میلیارد تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها