پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

آغاز فروش ۲ خودرو هوندا با کمتر از ۲ میلیارد تومان + جدول

08 شهریور 1403
آغاز فروش ۲ خودرو هوندا با کمتر از ۲ میلیارد تومان + جدول

شرکت آذریوردسال فروش دو خودرو هوندا سیتی و هوندا HR-V را آغاز کرد.

به گزارش بانک اول هوندا سیتی را می‌­توان با پیشرانه 1.5 لیتری بنزین­سوز i-VTEC سفارش داد. این پیشرانه DOHC یا سرسیلندر با میل سوپاپ دوبل، 121 اسب­‌بخار قدرت و 145 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد.

هوندا HR-V یکی از خودروهای محبوب و موفق شرکت هوندا است که از زمان معرفی آن تا به امروز توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار خودروهای کراس‌اوور کسب کند. این محصول در واقع یک کراس اوور ساب کامپکت در سگمنت B است که در برخی بازارها با نام HR-V و در برخی دیگر با نام وزل شناخته می شود.

این خودرو با ارائهٔ ترکیبی از فضای داخلی جادار، مصرف سوخت کم، رانندگی لذت‌بخش و ویژگی‌های ایمنی و امنیتی متعدد، نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. هوندا HR-V از سال 1999 برای نخستین بار به بازار عرضه شد و تاکنون سه نسل از آن روی خط تولید این خودروساز ژاپنی رفته است. در واقع نسل اول آن از سال 1999 تا 2006 روانه بازار شد و پس از چند سال وقفه سرانجام نسل دوم ان از سال 2013 تا 2022 تولید و عرضه شد و در نهایت نسل سوم آن از سال 2021 تاکنون در حال عرضه است.

اخبار مرتبط
شخصی به نام رایان مک‌کوئین دیوانه‌وارترین خودروی دنیا را با دو موتور جت و بیش از ۱۸ هزار اسب بخار قدرت ساخته است.
پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را به صورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.
بررسی اطلاعات کدال ایران خودرو از حضور خودرویی ۲۷۰ میلیون تومانی در سبد محصولاتی این خودروساز حکایت دارد.
شرایط تبدیل حواله خودرو هایما S7 در شهریور 1403 اعلام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها