دوشنبه, 26 شهریور 1403 2024,September

زمان برگزاری حراج شماره ۴۷ شمش طلا اعلام شد+ شرایط

08 شهریور 1403
زمان برگزاری حراج شماره ۴۷ شمش طلا اعلام شد+ شرایط

چهل و هفتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش بانک اول،متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ شهریور ماه، در چهل و هفتمین حراج این مرکز شرکت کنند.

این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

شایا ذکر است، باتوجه به تعطیلات ۱۲ شهریور (رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)) و ۱۴ شهریور ماه (شهادت امام رضا(ع))، زمان تسویه حساب خریدار حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۱۳ شهریورماه خواهد بود.

اخبار مرتبط
نرخ طلا ۱۸ عیار امروز گرمی هزار تومان کاهش پیدا کرد، اما سکه امامی در مسیر صعودی قدم برداشت
شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 17 همان روز است و ساعت 17 نیز نتایج حراج اعلام می شود. متقاضیان جهت اطلاع از نتیجه حراج به سامانه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران مراجعه کنند. شیوه برگزاری حراج نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت-زمان انجام می‌شود.
اگر در خانه می‌خواهید طلا را بررسی کنید تا ببینید اصالت دارد یا خیر، پس احتمالا هیچ کدام از ابزار و موادی که طلافروشان دارند را در دست ندارید. در ادامه روش‌هایی را مشاهده می‌کنید که به‌سادگی در خانه می‌توانید استفاده کنید تا از اصل بودن طلای خود مطمئن شوید.
هفدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها