پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

خودروهای جدید ایران خودرو با قیمت‌های جذاب

08 شهریور 1403
خودروهای جدید ایران خودرو با قیمت‌های جذاب

ایران خودرو با حذف پژو پارس از خط تولید، دو گزینه جدید را برای متقاضیان این خودرو معرفی کرده است. پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و موتور TU۳ و سورن بنزینی با موتور EF۷، جایگزین‌های جدیدی هستند که به زودی به دست مشتریان خواهند رسید.

به گزارش بانک اول این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که تولید پژو پارس به دلیل برخی محدودیت‌ها متوقف شد. ایران خودرو برای جبران این کمبود، تصمیم گرفت تا دو محصول جدید را با قیمت‌های رقابتی به بازار عرضه کند. پژو ۲۰۷ دستی با ترکیبی از بدنه ۲۰۷ و موتور ۲۰۶، یک گزینه جذاب برای آن دسته از مشتریانی است که به دنبال خودرویی اقتصادی و با طراحی مدرن هستند. از سوی دیگر، سورن بنزینی با موتور EF۷ نیز با ارتقای استانداردها، به عنوان یک سدان خانوادگی مناسب معرفی شده است.

مقایسه دو گزینه جدید:

پژو ۲۰۷ دستی: این خودرو با قیمتی حدود ۲۲۹ میلیون تومان، گزینه اقتصادی‌تری نسبت به سورن بنزینی است. طراحی اسپرت و مصرف سوخت مناسب از مزایای این خودرو محسوب می‌شود.
سورن بنزینی: با قیمتی حدود ۲۴۰ میلیون تومان، سورن بنزینی گزینه مناسب‌تری برای خانواده‌هایی است که به فضای داخلی بزرگتر و امکانات رفاهی بیشتر نیاز دارند.

اخبار مرتبط
شخصی به نام رایان مک‌کوئین دیوانه‌وارترین خودروی دنیا را با دو موتور جت و بیش از ۱۸ هزار اسب بخار قدرت ساخته است.
پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را به صورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.
بررسی اطلاعات کدال ایران خودرو از حضور خودرویی ۲۷۰ میلیون تومانی در سبد محصولاتی این خودروساز حکایت دارد.
شرایط تبدیل حواله خودرو هایما S7 در شهریور 1403 اعلام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها