پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

افزایش اعطای کارت سوخت به این افراد

10 شهریور 1403
افزایش اعطای کارت سوخت به این افراد

افزایش تعداد کارت سوخت در جایگاه‌های منتهی به مشهد مقدس در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش بانک اول  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، علی‌اکبر عرب‌عامری مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: باتوجه به تسهیل در امر سوخت‌رسانی زائرین حرم مطهر رضوی در دستور کار است.

او افزود:در حال حاضر باتوجه به تعداد زیاد جایگاه های سوخت در طول مسیر اقدامات خاصی انجام نمی شود ولی ظرفیت جایگاه های مذکور با اولویت رفع نواقص سامانه در دستور کار است.

این مقام مسئول در ادامه از افزایش تعداد کارت سوخت در جایگاه های منتهی به مشهد مقدس به منظور رفاه حال مسافران خبر داد.

اخبار مرتبط
«آرمین خوشوقتی» کارشناس ارشد حقوق و روابط کار، در این رابطه با تاکید بر محوریت رای اخیر هیات عمومی دیوان عدالت اداری به ایلنا می‌گوید: در خصوص معافیت‌های مالیاتیِ حقوق کارگران مشمول قانون کار، بارها هیات عمومی دیوان عدالت اداری رای صادر کرده و هر بار مزایای به تبع شاغل را از شمول مالیات خارج کرده است اما متاسفانه سازمان امور مالیاتی با جابجا کردن نقطه‌ها و گیومه‌ها دائماً تلاش دارد از این بخش از حقوق کارگران زحمتکش مالیات کسر کند.
با آغاز دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه وزارت صمت، متقاضیان می توانند از طریق خدمت حساب وکالتی بانک ملت، به صورت حضوری و غیرحضوری نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام کنند.
این ابلاغیه پیرو نامه 29 خرداد ماه درخصوص از دستور کار خارج نمودن بررسی و رسیدگی به تراکنشهای بانکی موارد مندرج در نامه مذکور است.
برای اولین بار در سال ۱۴۰۳ تعداد مراکز آموزشی-رفاهی به ۴۲۴ مرکز رسید که ظرفیت این مراکز در بخش اسکان ۳۷۶۱ اتاق و ۲۱۶۲ سوئیت با ظرفیت ۱۷۹۶۲ تخت و در حوزه پشتیبانی از برنامه‌های همکاران ۱۳۸ رستوران با گنجایش ۲۵۲۲۲ صندلی ۱۴۰ تالار پذیرایی با گنجایش ۵۱۲۰۳ صندلی است و در سال ۱۴۰۲ رشد ۶ درصدی داشته و شامل باشگاه فرهنگیان، خانه‌معلم، مراکز اسکان بیماران صعب‌العلاج، باشگاه پیشکسوتان و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها