پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

مزایده فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو + لینک ثبت‌نام

11 شهریور 1403
 مزایده فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو + لینک ثبت‌نام

 شرکت ایران خودرو در نظر دارد تعدادی از خودرو‌های سواری پلاکدار کارکرده و اوراقی خود را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش برساند.

زمان برگزاری مزایده:

به گزارش بانک اول از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵ روز‌های پنجشنبه مورخ ۱۵ شهریور الی یکشنبه ۱۸ شهریور 

اگر قصد شرکت در مزایده ایران خودرو 1403 را دارید، شرایط و لیست اقلام مزایده را قبل از شروع حتما مطالعه کنید. تیم اجرایی بر تمام مراحل مزایده نظارت می کنند. بعد از اینکه مزایده به پایان رسید، پاکت ها باز و برندگان مزایده مشخص می شوند. تمامی این مراحل به صورت اینترنتی و در سایت auction.ikco.ir انجام می‌ شوند. برای شرکت در مزایده های ایران خودرو ۱۴۰۳ ابتدا باید در این سامانه ثبت نام کنید.

معرفی سامانه مزایده ایران خودرو auction.ikco.ir

بسیاری از افراد یا سازمان های مختلف برای خرید خودرو به سامانه‌ های مزایده خودرو مراجعه می کنند. سامانه مزایده ایران خودرو یکی از سامانه های محبوب در بین مردم است. در این سامانه، خریداری که بیشترین رقم را برای خرید خودرو اعلام کند، صاحب خودرو می شود.

تمامی مبالغی که در این سامانه اعلام می شود را کارشناسان مجرب دادگستری تعیین می کنند. هر کسی که بخواهد در مزایده های ایران خودرو شرکت کند، می تواند اطلاعیه های آن را در روزنامه ها و شبکه های اجتماعی ببیند. سامانه مزایده ایران خودرو ثبت نام در این مزایده ها را برای مردم آسان کرده است.

این سامانه کلیه اطلاعیه های مرتبط با انواع مزایده ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. اطلاعات مربوط به خودرو ها، قیمت های اعلام شده برای مزایده و سایر اطلاعات در سامانه auction.ikco.ir قابل مشاهده هستند. بنابراین کسی که بخواهد در این مزایده ها شرکت کند، اطلاعات کاملی را از آن دریافت می کند. اگر شما هم قصد شرکت در مزایده های ایران خودرو 1403 را دارید ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. عضویت در سامانه مزایده ایران خودرو ۱۴۰۳ هیچ محدودیتی ندارد. بنابراین هر کسی می تواند در این سامانه ثبت نام و در مزایده ها شرکت کند.

جزییات مزایده:

اخبار مرتبط
شخصی به نام رایان مک‌کوئین دیوانه‌وارترین خودروی دنیا را با دو موتور جت و بیش از ۱۸ هزار اسب بخار قدرت ساخته است.
پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را به صورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.
بررسی اطلاعات کدال ایران خودرو از حضور خودرویی ۲۷۰ میلیون تومانی در سبد محصولاتی این خودروساز حکایت دارد.
شرایط تبدیل حواله خودرو هایما S7 در شهریور 1403 اعلام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها