پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران/ بازگشت بخشی از مبلغ خرید به حساب خریدار

11 شهریور 1403
 جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران/ بازگشت بخشی از مبلغ خرید به حساب خریدار

در طرح ماندگار بانک رفاه کارگران، بخشی از مبلغ خرید دارندگان کارت‌های این بانک، حداقل پس از دو روز به حساب آنها بازمی‌گردد.

به گزارش بانک اول طرح ماندگار بانک رفاه شرایط ویژه‌ای برای دارندگان کارت‌های بانک رفاه و همچنین پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی (POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) طرف قرارداد با این بانک فراهم می‌کند تا این افراد بتوانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

مزایای استفاده از طرح ماندگار بانک رفاه کارگران چیست؟

اشخاصی که کارت اعتباری بانک رفاه کارگران را دارند یا دارای پایانه‌های فروشگاهی یا درگاه پرداخت این بانک هستند، می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

مزیت اصلی طرح ماندگار بانک رفاه، بازگشت نقدی درصدی از خرید پس از حداقل دو روز به حساب خریدار است. به‌علاوه، افراد واجد شرایط از تخفیفات ویژه، همیشگی و مازاد بر تخفیفات جاری فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران برخوردار می‌شوند.

این طرح برای فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران نیز مزایایی در پی دارد. کاهش هزینه‌های بازاریابی و جذب مشتری، تبلیغات رایگان و قرارگیری در اولویت استفاده از خدمات بانک رفاه، از این مزایا به شمار می‌رود.


 

فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران

دارندگان کارت اعتباری بانک رفاه کارگران برای مشاهده لیست پذیرندگان و فرشگاه‌های طرف قرارداد می‌توانند به وب‌سایت بانک رفاه کارگران مراجعه و با وارد کردن نام استان و شهرستان محل سکونت خود، این فهرست را دریافت کنند.

اخبار مرتبط
شایان ذکر است، بر اساس این طرح پرداخت تسهیلات خرد (غیرتجاری) به اشخاص حقیقی کارکنان اشخاص حقیقی / حقوقی و بستگان درجه یک اشخاص حقیقی (پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند) مشمول طرح تا سقف میانگین حساب استفاده نشده در بازه زمانی مورد نظر اخذ میانگین، امکان‌پذیر است.
بانک رفاه کارگران اعلام کرد: این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب ۲۵ درصد، چهار ساله (۴۸ ماه)، به‌صورت با نام، الکترونیکی، معاف از مالیات و با امکان بازخرید پیش از سررسید منتشر می‌شود. از جمله مزایای خرید این اوراق می‌توان به دریافت بالاترین نرخ سود اوراق منتشره فعلی شبکه بانکی، تضمین دریافت اصل و سود در مواعد مقرر، امکان پرداخت سود قطعی پس از اتمام طرح علاوه بر سود علی‌الحساب و… اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، کانون‌ها و تعاونی‌های مصرف بازنشستگان، تعاونی‌های اعتباری، سازمان‌های خدماتی، موسسات غیرانتفاعی و تمامی حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران که حائز شرایط استفاده از سامانه بتا هستند، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.
بانک اول - در راستای توسعه خدمات دیجیتال و تسهیل در ارائه خدمات مرتبط با قانون جدید صدور چک، بخش دیگری از سرویس‌های سامانه صیاد (پیچک) درون بانکی در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران در سامانه همراه پیاده‌سازی شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها