پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

تعداد خودرو‌های عرضه شده در طرح ۱۴۰۳ ایران خودرو اعلام شد + تعداد متقاضیان و شانس برنده شدن + جدول

12 شهریور 1403
تعداد خودرو‌های عرضه شده در طرح ۱۴۰۳ ایران خودرو اعلام شد + تعداد متقاضیان و شانس برنده شدن + جدول

ایران خودرو جزئیات آمار متقاضیانی که در طرح اخیر اقدام به ثبت سفارش خرید کرده‌اند را منتشر کرد. همچنین در گزارشی دیگر تعداد خودروهای عرضه شده در این طرح را به تفکیک اعلام کرد.

 
  • به گزارش بانک اول مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو در مراسم قرعه کشی طرح فروش ایران خودرو اظهار کرد: در این دوره از قرعه کشی، تعداد پروفایل‌های تشکیل شده توسط متقاضیان ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۶۴ هزار بود که از این تعداد تعداد متقاضیانی که در طرح عادی به بانک مراجعه و حساب وکالتی افتتاح کردند یک میلیون و ۷۰۳ هزار و ۶۳۳ مورد بوده است.
  •  وی افزود: همچنین تعداد سفارش گذاری متقاضیان در مجموع ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ مورد بود که از این میزان تعداد سفارش طرح عادی یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ مورد، تعداد سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ مورد، تعداد سفارش طرح فرسوده ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ مورد و تعداد سفارش طرح برقی نیز ۶۹ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است.
  • تقدسی بیان کرد: در این دوره ۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش فروش را انتخاب کردند. تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر بوده‌اند.

احتمال برنده‌شدن در قرعه‌کشی ایران‌خودرو چند درصد است؟

اخبار مرتبط
بر این اساس شرکت مدیران خودرو شرایط فروش این خودرو را با قیمت جدید اعلام کرده است. این کراس اوور با قیمت ۱۴,۷۱۴,۰۰۰,۰۰۰ریال و اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه به فروش خواهد رسید.
شخصی به نام رایان مک‌کوئین دیوانه‌وارترین خودروی دنیا را با دو موتور جت و بیش از ۱۸ هزار اسب بخار قدرت ساخته است.
پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را به صورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.
بررسی اطلاعات کدال ایران خودرو از حضور خودرویی ۲۷۰ میلیون تومانی در سبد محصولاتی این خودروساز حکایت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها