دوشنبه, 26 شهریور 1403 2024,September

جزئیات غیرحضوری شدن ثبت‌نام و انصراف بیمه تکمیلی بازنشستگان

13 شهریور 1403
جزئیات غیرحضوری شدن ثبت‌نام و انصراف بیمه تکمیلی بازنشستگان

ثبت‌نام و انصراف بیمه تکمیلی درمان و بیمه عمر مستمری‌بگیران تامین اجتماعی غیر حضوری شد.

به گزارش  بانک اول ، ثبت‌نام و انصراف بیمه تکمیلی درمان و بیمه عمر مستمری‌بگیران تامین اجتماعی غیر حضوری شد.

بازنشستگان تامین اجتماعی براساس بخشنامه پیوست سازمان ، از این پس درخواست برقراری و همچنین انصراف از بیمه تکمیلی و عمر تماما" بصورت غیرحضوری انجام می‌پذیرد.

اخبار بازنشستگان , بازنشستگان تامین اجتماعی , اخبار بازنشستگان , بازنشستگان تامین اجتماعی , اخبار بازنشستگان , بازنشستگان تامین اجتماعی ,

برای این منظور به سایت es.tamin.ir مراجعه کرده و با تائید افراد تبعی تحت تکفل نسبت به حذف و اضافه بیمه تکمیلی و عمر خود و افراد تبعی اقدام کنند.

اخبار مرتبط
ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت، به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ شهریور از طریق پیام رسان اختصاصی صندوق هنر به نشانی honarcredit.ir/app و یا سایت صندوق هنر Profile.honarcredit.ir انجام می‌شود./ت
کمک هزینه ازدواج برابر است با مجموع حقوق و مزایای مشمول کسر حق بیمه ظرف ۲ سال قبل از تاریخ ازدواج تقسیم بر ۲۴. اگر مبلغ محاسبه شده کمتر از حداقل دستمزد تاریخ ازدواج باشد، مبلغ پرداختی به حداقل دستمزد سال وقوع عقد افزایش می‌یابد.
بیمه زنان و دختران خانه‌دار یکی از بیمه‌ نامه‌ هایی است که توسط سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌شود. بسیاری از متقاضیان ممکن است با مزایا و معایب این بیمه آشنا نباشند. بیمه زنان خانه‌ دار، مانند سایر بیمه‌ نامه‌های تامین اجتماعی، دارای مزایا و معایب خاص خود است که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته خواهد شد.
زنان خانه‌ دار از سن ۱۸ تا ۵۰ سال می ‌توانند خود را بیمه کنند و آن‌هایی که بیش از ۵۰ سال سن دارند باید معادل مازاد سنی بیش از ۵۰ سال، سابقه بیمه‌پردازی قبلی داشته باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها