پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

بانک تجارت استخدام می کند

18 شهریور 1403
بانک تجارت استخدام می کند

بانک تجارت به منظور تکمیل کادر اجرائی خود در سمت متصدی امور اداری، متصدی امور بانکی و بانکدار (متصدی دریافت و پرداخت‏‏‏‏‏‏‏‏- تحویلدار) در 30 استان کشور نیروی انسانی مورد نیاز خود را استخدام می‌کند.

به گزارش بانک اول  در آزمون استخدامی این بانک در سال 1403، متقاضیان مرد و زن واجد شرایط و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با انعقاد «قراردادکار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی» در شعب و واحدهای ستادی این بانک در استان‌های مختلف کشور، مشغول به‌کار خواهند شد.

آزمون استخدامی بانک تجارت با همکاری شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده و فرآیند ثبت نام متقاضیان این آزمون از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ هفدهم لغایت پایان روز جمعه 23 شهریورماه 1403 از طریق این لینک انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط
موسسه اعتباری ملل در نظر دارد نسبت به جذب نیروی متصدی امور بانکی و تحصیلدار در برخی استان‌ها و شهرها، از بین واجدین شرایط آقا دعوت به همکاری نماید.
امروزه یکی از بهترین روش‌های کسب سود، سرمایه گذاری با خرید طلا است که باعث حفظ ارزش سرمایه شما در بلند مدت خواهد شد. به همین دلیل برخلاف تصور عده‌ای از مردم، در طی چند سال اخیر تقاضا برای خرید طلا نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش قابل توجهی داشته است. علاوه بر این به دلیل قدرت نقدشوندگی بالا و ارزش قابل توجه طلا، خرید آن انتخاب هوشمندانه‌ای است. بنابراین، به عنوان یک روش مطمئن و کم ریسک می‌توان روی خرید طلا حساب باز کرد.
بانک دی به منظور تکمیل کادر فنی خود در زمینه توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری، از متخصصان حوزه «تولید و توسعه نرم‌افزار» دعوت به همکاری کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها