پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

سقوط 13 هزار واحدی شاخص بورس

18 شهریور 1403
 سقوط 13 هزار واحدی شاخص بورس
در معاملات امروز یکشنبه 18 شهریور ماه 1403، شاخص کل بورس تهران 13 هزار و 612 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 88 هزار و 39 واحد رسید.

به گزارش بانک اول در معاملات امروز یکشنبه 18 شهریور ماه 1403، شاخص کل بورس تهران 13 هزار و 612 واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 88 هزار و 39 واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با ریزش 271 واحدی در رقم 661 هزار و 424 واحدی ایستاد. 

شاخص کل فرابورس 4 واحد افت کرد به رقم 21 هزار و 256 واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش 150 واحد به سطح 114 هزار و 179 واحد رسید. 

بزرگان سبز و قرمز بورس و فرابورس

امروز نمادهای فولاد، فملی و شپنا نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارس، اخابر و وتجارت نمادهای سبزپوشی بودند که بیشترین اثر مثبت را بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای حسینا، خاور و ارفع بیشترین اثر کاهنده  را بر شاخص کل داشتند و نمادهای زاگرس، وسپهر و انتخاب بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند. 

اخبار مرتبط
در دنیای سرمایه‌گذاری و بورس، اصطلاحات و مفاهیم مختلفی وجود دارد که درک آن‌ها برای فعالان این حوزه ضروری است. یکی از این مفاهیم کلیدی، کد به کد کردن است.
در دنیای سرمایه‌گذاری، هر روز با فرصت‌های جدیدی مواجه می‌شویم که می‌تواند به رشد سرمایه ما کمک کند. یکی از این فرصت‌ها، مفهوم سهام جایزه است که نه تنها می‌تواند به افزایش دارایی‌های ما منجر شود بلکه به عنوان یک راهکار هوشمندانه برای جذب سرمایه‌گذاران جدید نیز عمل می‌کند. اما سهام جایزه دقیقاً چیست؟
بازار سرمایه در بیست و یکمین روز از آخرین ماه تابستان کاهش داشت. روز چهارشنبه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۴۱۳۷ واحد افت کرد و در عدد دو میلیون و ۸۴ هزار و ۲۱۴ واحد ایستاد.
صیدی، دانش‌آموخته رشته حسابداری در دانشگاه علامه طباطبایی است. رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار، دارای مدرک دکتری حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها