جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

اطلاعیه جدید ایران خودرو/ متقاضیان خودرو بخوانند

18 شهریور 1403
اطلاعیه جدید ایران خودرو/ متقاضیان خودرو بخوانند

به گزارش اقتصاد آنلاین، اطلاعیه جدید ایران خودرو بعد از اعلام اسامی برندگان دور جدید فروش منتشر شد. نحوه ثبت نام به شرح زیر است:

مرحله اول:

منتخبین بعد از اعلام نتایج قرعه کشی می توانند ورود به سایت ikcosales.ir از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در صورتیکه متقاضی در شرایط تخصیص خودرو باشد به ایشان یک کد پیگیری اختصاص یافته است.

مرحله دوم :
منتخبین با ورود به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به تکمیل مشخصات فردی و دریافت رمز عبور اقدام نمایند.

مرحله سوم :
منتخبین، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به پروفایل خود وارد شده و از بخش واریز، وجه قرعه کشی یا سامانه یکپارچه، با درج کد پیگیری نسبت به واریز وجه اقدام می نمایند .

نکته:
فرد انتخاب شده، می بایست ظرف مهلت 10 روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی: esale.ikco.ir واریز نمایند. در صورت عدم واریز وجهُ اولویت متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
بر این اساس شرکت مدیران خودرو شرایط فروش این خودرو را با قیمت جدید اعلام کرده است. این کراس اوور با قیمت ۱۴,۷۱۴,۰۰۰,۰۰۰ریال و اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه به فروش خواهد رسید.
شخصی به نام رایان مک‌کوئین دیوانه‌وارترین خودروی دنیا را با دو موتور جت و بیش از ۱۸ هزار اسب بخار قدرت ساخته است.
پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را به صورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.
بررسی اطلاعات کدال ایران خودرو از حضور خودرویی ۲۷۰ میلیون تومانی در سبد محصولاتی این خودروساز حکایت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها