پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران

20 شهریور 1403
افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران

- قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۲۰ شهریور) در بازار طلای تهران با افزایش ۲۶۲ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۴۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش  بانک اول هر قطعه سکه طرح جدید امروز (سه شنبه، ۲۰ شهریور) تا لحظه درج این خبر در بازار طلای تهران ۴۳ میلیون و ۵۵۰ تومان به فروش رفت که نسبت به قیمت روز گذشته (دوشنبه) ۲۶۲ هزار تومان افزایش داشت.

هر قطعه سکه طرح قدیم امروز نسبت به روز گذشته با رشد ۲۰۲ هزار تومانی به ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه امروز با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی به ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

ربع‌سکه در روز جاری با رشد ۱۵۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با ۱۰۰ هزار تومان رشد هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار تهران با ۱۹۳ تومان رشد نسبت به دیروز به سه میلیون و ۶۴۲ هزارو ۹۰۰ تومان معامله شد.

بهای هر انس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۵۰۸ دلار رسید./ایرنا

اخبار مرتبط
متقاضی خرید موظف است پیش از ارسال سفارش خرید در سامانه، معادل ریالی ۱۰۰ درصد ارزش سفارش خرید به انضمام کارمزد را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در کیف پول خود تامین کند. وجه مذکور در کیف پول کاربر تا پایان جلسه حراج مسدود می شود.
مجوزهای صادره موجب شد تا در این مدت شاهد افزایش واردات شمش طلا به کشور باشیم، بطوریکه در ۵ ماهه سال جاری واردات شمش طلای استاندارد با ثبت رکورد ۳۰ تن و ۶۳۳ کیلو‌گرم به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار رسید و رکورد قابل توجهی زد.
هجدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲مهر از طریق سامانه معاملات (http://market.ice.ir/) برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها