جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

سامانه “وام تو” راه‌اندازی شد

21 شهریور 1403
	 سامانه “وام تو” راه‌اندازی شد

با راه‌اندازی سامانه “وام تو”، محاسبه غیرحضوری میزان تسهیلات قابل اعطا به مشتریان بانک رفاه کارگران امکان‌پذیر شد.

به گزارش بنکر (Banker)، باهدف بهبود و توسعه خدمات غیرحضوری و تکمیل سبد محصولات و خدمات بانک رفاه کارگران، سامانه “وام تو” این بانک باموضوع ارائه خدمت محاسبه غیرحضوری میزان تسهیلات قابل اعطا به مشتریان راه‌اندازی شد.

ورود به سامانه

این سامانه به منظور پوشش همه‌جانبه طرح‌های فعال این بانک با امکان ارائه از طریق یک درگاه واحد به مشتریان (بانک رفاه کارگران و سایر مشتریان شبکه بانکی)، با تعیین مبلغ سپرده‌گذاری مورد نظر مشتری و انتخاب سایر پارامترهای لازم در هریک از طرح‌های انتخابی از بین طرح‌های جاری، طراحی و بر روی پرتال بانک پیاده‌سازی و در دسترس قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، مشتریان می‌توانند با مراجعه به بخش “دسترسی سریع برای شما” در صفحه اصلی پرتال بانک و انتخاب آخرین گزینه “وام تو” نسبت به محاسبه غیرحضوری میزان تسهیلات قابل اعطا اقدام کنند.

ورود به سامانه

اخبار مرتبط
بانک رفاه کارگران به منظور حمایت بیشتر از مشتریان خود، طرح تسهیلاتی به نام «امید رفاه» را تدارک دیده که این وام به معرفی ضامن نیاز ندارد.
بانک صادرات با ارائه وامی با سقف ۲۰۰ میلیون تومان و نرخ سود ۲۳ درصد، شرایط جذابی برای متقاضیان فراهم کرده است.
موسسه اعتباری ملل به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.
وام طرح حرکت بانک رفاه کارگران ویژه همه افراد حقیقی و حقوقی بالا ۱۸ سال است. مبلغ این وام برای افرادحقوقی تا سقف ۵ میلیارد تومان و برای افراد حقیقی ۱ و نیم میلیارد تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها