پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

گزینه برداشت توکن به همستر اضافه شد + عکس

24 شهریور 1403
گزینه برداشت توکن به همستر اضافه شد + عکس

در حال حاضر گزینه برداشت صرافی‌هایی مثل بایننس، OKX و بای‌بیت به همستر کامبکت اضافه شده است.

به گزارش بانک اول، گزارش‌های موجود نشان می‌دهد که گزینه برداشت توکن به پلتفرم همستر کامبت و به بخش ایردراپ آن اضافه شده است.

در حال حاضر گزینه برداشت صرافی‌هایی مثل بایننس، OKX و بای‌بیت به این پلتفرم اضافه شده، اما نکته مهم این است که تمام این صرافی‌ها به احراز هویت نیاز دارند. در نتیجه کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند. با این حال همستر کامبت گزینه برداشت به کیف پول‌های غیر حضانتی مثل تون کیپر را هم اضافه کرده است.

در این بخش کاربران باید کیف پول خود را وارد کنند تا احتمالاً ایردراپ همستر کامبت را دریافت کنند. توجه داشته باشید که اضافه شدن گزینه مذکور به این معنی نیست که کاربران می‌توانند در حال حاضر برداشت توکن خود را انجام دهند. در این مرحله تنها باید کیف پول خود را ثبت کرده و نوع برداشت دلخواهتان را مشخص کنید.

اخبار مرتبط
همبستگی منفی بین بیت‌کوین و طلا نشان‌دهنده یک محیط ریسک‌گریز است. به این معنی که، سرمایه‌گذاران دارایی‌های امن سنتی مانند طلا را ترجیح می‌دهند و از دارایی‌های پرریسک مانند رمزارزها فاصله می‌گیرند. در حالی که مسیر بیت‌کوین از طلا جدا شده، این ارز دیجیتال در جهت مشابهی با بازارهای سهام ایالات متحده حرکت می‌کند.
بدون داشتن برنامه برای میراث دیجیتالی که قبل از مرگ ترتیب داده شده باشد، خانواده‌ها ممکن است دسترسی به حساب‌ها را بسیار دشوار ببینند. برای مثال، مایکروسافت برای دسترسی به ایمیل‌های متوفی و فضای ذخیره سازی OneDrive به حکم دادگاه نیاز دارد.
همستر کامبت تا هفته اول مهر در صرافی‌های ارز دیجیتال آفتابی می‌شود و هنوز شش راهکار برای ارتقای شانس موفقیت گیمر‌ها وجود دارد
Okx اولین صرافی بود که تیم همستر کامبت اعلام کرد توکن HMSTER را لیست می‌کند. Bybit به‌عنوان دومین نامی اعلام شد که HMSTR را لیست می‌کند. در ادامه گفته شد که Bitfinex نیز توکن HMSTR را در پلتفرم خود لیست خواهد کرد. در مورد احتمال لیست‌شدن توکن همستر کامبت توسط بایننس، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو در جهان هیچ اطلاعاتی ارائه نشده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها