پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

وام قرض الحسنه غیر حضوری در موسسه ملل + نحوه دریافت

24 شهریور 1403
وام قرض الحسنه غیر حضوری در موسسه ملل + نحوه دریافت

این موسسه، به منظور تسهیل در دریافت وام قرض الحسنه غیرحضوری توسط مشتریان، نسبت به ارائه نرم‌افزار متابانک اقدام نموده است.

به گزارش بانک اول، این گزارش می‌افزاید: مشتریان محترم می‌توانند، ضمن نصب نرم‌افزار متابانک و افتتاح حساب غیرحضوری و دریافت و فعال کردن کارت، از وام قرض الحسنه تا حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال و بر اساس میانگین سه ماهه به صورت غیر حضوری بهره‌مند شوند.

همچنین مشتریان گرامی، می توانند از خدمات متنوع متابانک، از جمله افتتاح حساب غیرحضوری، دریافت تسهیلات، دریافت موجودی و گردش حساب، انتقال وجه حساب به حساب، پایا، ساتنا، خدمات کارت مانند صدور مجدد کارت، فعال سازی کارت، فعال‌سازی پیامک، فراموشی و تغییر رمز اول و خدمات رمز پویا برخوردار شوند. دارندگان متابانک، می توانند در بخش تسهیلات،اطلاعات از تسهیلات اخذ شده از جمله مبلغ تسهیلات، مانده بدهی و مبلغ اقساط را کسب نمایند.

اخبار مرتبط
بانک رفاه کارگران به منظور حمایت بیشتر از مشتریان خود، طرح تسهیلاتی به نام «امید رفاه» را تدارک دیده که این وام به معرفی ضامن نیاز ندارد.
بانک صادرات با ارائه وامی با سقف ۲۰۰ میلیون تومان و نرخ سود ۲۳ درصد، شرایط جذابی برای متقاضیان فراهم کرده است.
موسسه اعتباری ملل به منظور رفع نیازهای ضروری مشتریان وام ۵۰۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بدون ضامن پرداخت می‌نماید.
وام طرح حرکت بانک رفاه کارگران ویژه همه افراد حقیقی و حقوقی بالا ۱۸ سال است. مبلغ این وام برای افرادحقوقی تا سقف ۵ میلیارد تومان و برای افراد حقیقی ۱ و نیم میلیارد تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها