پنجشنبه, 29 شهریور 1403 2024,September

تمدیدمهلت ثبت نام و انتخاب خودرو‌های وارداتی برای جانبازان

25 شهریور 1403
 تمدیدمهلت ثبت نام و انتخاب خودرو‌های وارداتی برای جانبازان

با بارگذاری خودرو‌های جدید از برند‌های متفاوت در سامانه یکپارچه خودرو جانبازان، مشمولین در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اعمال تغییرات اقدام کنند.

به گزارش بانک اول، سامانه یکپارچه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که زمان ثبت نام و انتخاب خودرو وارداتی از طریق شرکت‌های مربوطه تمدید شده و مشمولین در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اعمال تغییرات در سامانه یکپارچه خودرو جانبازان اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به مکاتبه شماره 3493069 مورخ 19 /06/ 1403 سازمان توسعه تجارت ایران مبنی بر تمدید زمان ثبت‌نام و انتخاب خودرو وارداتی از طریق شرکت‌های مربوطه تا پایان روز یکشنبه مورخ 1403/06/25 و همچنین بارگذاری خودروهای جدید از برندهای متفاوت در سامانه https://janbazan.saleauto.ir ، مشمولین در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اعمال تغییرات اقدام کنند.

شرکت کوشا خودرو که محصولات مختلف کیا را به ایران آورده است، در جدیدترین اقدام خود، در طرح ویژه جانبازان سراغ خودروهای لوکس‌تر و گران‌تر کیا رفته است. هم‌اکنون، دو مدل وارداتی جدید این شرکت یعنی کیا K8 و سورنتو به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اضافه شده است.

اخبار مرتبط
بر این اساس شرکت مدیران خودرو شرایط فروش این خودرو را با قیمت جدید اعلام کرده است. این کراس اوور با قیمت ۱۴,۷۱۴,۰۰۰,۰۰۰ریال و اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه به فروش خواهد رسید.
شخصی به نام رایان مک‌کوئین دیوانه‌وارترین خودروی دنیا را با دو موتور جت و بیش از ۱۸ هزار اسب بخار قدرت ساخته است.
پس از گذشت یک هفته از اجرای طرح فروش فوری وانا، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل، این شرکت خودروساز، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی را به صورت نقد و اقساط آغاز کرد؛ این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.
بررسی اطلاعات کدال ایران خودرو از حضور خودرویی ۲۷۰ میلیون تومانی در سبد محصولاتی این خودروساز حکایت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها