جمعه, 30 شهریور 1403 2024,September

خبر خوش برای بازنشستگان نیروهای مسلح

29 شهریور 1403
خبر خوش برای بازنشستگان نیروهای مسلح

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از  اجرای متناسب‌سازی و دو برابر شدن حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد. 

به گزارش بانک اول در جلسه‌ای مشترک با وزیر دفاع، ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، چندی پیش اعلام کرد که حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح دو برابر شده و متناسب‌سازی حقوق آنان به زودی اجرا خواهد شد. این اقدام در راستای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و افزایش رضایت آنان صورت گرفته است.

رضایی در این جلسه تأکید کرد که حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح تا ۹۰ درصد حقوق شاغلان افزایش یافته و این افزایش در سال ۱۴۰۳ به دو برابر خواهد رسید. وی همچنین افزود که متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به منظور ایجاد عدالت و برابری در پرداخت‌ها اجرا خواهد شد.

این خبر برای بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده های آنان  خوشحال‌کننده خواهد بود و اجرای این طرح‌ها می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان و افزایش رضایت آنان از خدمات دولتی منجر شود.

اخبار مرتبط
بازنشستگان کارگری همچنان در انتظار واریز یک‌ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای تیرماه هستند. این در حالی است که حقوق شهریورماه بازنشستگان در حال واریز است و بازنشستگان کشوری و لشکری یک ‌میلیون تومان تیرماه را دریافت کرده‌اند.
یک ماه علی‌الحساب بابت متناسب سازی مردادماه بازنشستگان لشکری به حساب مستمری‌بگیران این سازمان واریز شد.
در هفته گذشته، اصلاحیه آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور را به وزارت‌خانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های اداری و استخدامی کشور و برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
پرداخت حقوق شهریور ماه بازنشستگان مطابق ماه‌های پیشین از بیستم شهریور و با پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف «الف» شروع می‌شود؛ آغاز خواهد شد و مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف «الف»نیز روز ۲۱ شهریور ماه و مستمری بخش سوم بازنشستگان با حرف «الف» هم روز ۲۴ شهریور پرداخت خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها