شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

آغاز طرح فروش فوری یک محصول ایران‌خودرو + نحوه فروش

01 مهر 1403
آغاز طرح فروش فوری یک محصول ایران‌خودرو +  نحوه فروش

پس از گذشت چهار روز از اجرای طرح فروش فوری فوری پیکاپ فوتون دیزلی؛ گروه خودروسازی ایران‌خودرو دیزل از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه اول مهر طرح فروش فوری کامیونت آرناپلاس را به صورت نقد و اقساط با قیمت قطعی آغاز کرده و این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش بانک اول  پس از گذشت چهار روز از اجرای طرح فروش فوری فوری پیکاپ فوتون دیزلی؛ گروه خودروسازی ایران‌خودرو دیزل از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه اول مهر طرح فروش فوری کامیونت آرناپلاس را به صورت نقد و اقساط با قیمت قطعی آغاز کرده و این طرح نیز تا زمان پایان ظرفیت ادامه خواهد داشت.

گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل به منظور پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مشتریان نهایی، پس از گذشت کمتر از یک هفته، از اجرای طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی که این محصول نیز بصورت نقدی و اقساطی برای متقاضیان عرضه شد، قصد دارد طرح فروش فوری نقدی و اقساطی کامیونت آرنا پلاس را از ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه اول مهرماه) آغاز کند.

کامیونت آرنا پلاس، در بخش خودروهای تجاری سبک است که از پیشرانه چهار سیلندر توربو دیزل ۱۵۴ اسب بخار کامینز با استاندارد آلایندگی یورو پنج و گیربکس ۱+۶ دنده ZF بهره می‌برد. این قوای محرکه توانایی تولید۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این محصول در میان خودروهای باری سبک که برای حمل‌ونقل درون و برون شهری استفاده می‌شود، با امکانات فنی و عملکردی مناسب، پاسخگوی نیاز مشتریان است.

همانطور که اشاره شد، امکان ثبت‌نام در این طرح از ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت فروش اینترنتی گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل به نشانی اینترنتی esale.ikd.ir فراهم شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه دارد.

آغاز طرح فروش فوری یک محصول ایران‌خودرو |  نوع خودرو و نحوه فروش

اخبار مرتبط
اگر مبلغ خلافی خودرو به ۵ میلیون تومان برسد، خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود. این افزایش سقف از ۲ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان به دلیل افزایش جرایم رانندگی و با توجه به شرایط اقتصادی و سایر عوامل اجتماعی صورت گرفته است.
شرکت مکث موتور شرایط فروش ۳۰ روزه ۴ محصول خود را اعلام کرد.
گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای افزایش عرضه محصولات و همچنین تنظیم قیمت بازار، شرایط فروش فوق العاده خودرو کوییک GXR-L محصول شرکت پارس خودرو را ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۴ از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا فعال کرده است.
،شرکت بی‌ام کارز BM CARS ، زمان تکمیل وجه خودروهای وارداتی این شرکت ویژه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در قالب فروش فوق‌العاده را اعلام کرد. بر اساس اعلامیه شرکت بی‌ام کارز، امکان تکمیل وجه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت فراهم شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها