شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

وام ۵۰ میلیونی بانک ملی؛ طلا بدهید، وام بگیرید

01 مهر 1403
وام ۵۰ میلیونی بانک ملی؛ طلا بدهید، وام بگیرید

بانک ملی با طرح جدید امکان دریافت وام ۵۰ میلیونی با ضمانت طلا و جواهرات را با سود ۲۳ درصد فراهم کرده است.

به گزارش بانک اول بانک ملی ایران با طرح تسهیلاتی «کارگشای ملی» به متقاضیان این امکان را می‌دهد که با مسدود کردن طلا، جواهرات، سکه و شمش به عنوان سپرده، وامی تا سقف ۵۰ میلیون تومان با سود ۲۳ درصد دریافت کنند. این وام با بازپرداخت ۶۰ ماهه و اقساط ماهیانه ۱,۴۰۹,۵۲۴ تومان عرضه می‌شود. همچنین، مزایای جانبی مانند استفاده از خدمات مسافرتی و خرید از فروشگاه‌های منتخب به همراه این وام ارائه می‌شود.

بانک ملی ایران در راستای تسهیل شرایط دریافت وام برای افرادی که دارایی‌های گرانبهایی همچون طلا و جواهرات دارند، طرح ویژه‌ای به نام «کارگشای ملی» را معرفی کرده است. این طرح امکان دریافت وامی تا سقف ۵۰ میلیون تومان را برای متقاضیان فراهم می‌کند. شرط اصلی این وام، مسدودی سپرده طلا، جواهرات، سکه یا شمش طلا است که به عنوان ضمانت نزد بانک باقی می‌ماند.

شرایط و جزئیات وام

در این طرح، سپرده‌های طلای شما تا زمان تسویه کامل وام، نزد بانک مسدود خواهد ماند و مدت مسدودی حداکثر ۶۰ ماه تعیین شده است. سود این وام ۲۳ درصد است که در بازه زمانی ۶۰ ماهه با اقساط ماهیانه ۱,۴۰۹,۵۲۴ تومان قابل بازپرداخت است. مجموع سود این وام طی ۵ سال به ۳۴,۵۷۱,۴۱۳ تومان خواهد رسید و کل مبلغ بازپرداخت، شامل اصل و سود وام، ۸۴,۶۲۱,۴۱۳ تومان خواهد بود.

هزینه‌ها و مقررات دریافت وام

برای دریافت این وام، متقاضیان باید هزینه‌هایی معادل ۲۰۰ هزار تومان که شامل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است، پرداخت کنند. همچنین، وام‌گیرندگان نباید به بانک بدهکار بوده یا دارای چک برگشتی باشند. این طرح تنها به افرادی تعلق می‌گیرد که بتوانند دارایی‌های طلایی خود را به عنوان سپرده مسدود کنند.

اخبار مرتبط
مهم‌ترین هدف بانک قرض‌الحسنه‌ مهر ایران اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و وام است؛ بنابراین، اگر مشتری این بانک باشید یا حساب جاری و پس‌انداز داشته باشید، می‌توانید از انواع تسهیلات بانک مهر ایران استفاده کنید. در این بخش، انواع وام در این بانک را توضیح خواهیم داد. اطلاعات و شرایط وام‌ بانک مهر با توجه به آخرین اطلاعات در سال ۱۴۰۳ است.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: «به‌زودی زمانی ثبت‌نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام کنند.» علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در شنبه هفته آینده خبر داد. به گزارش تسنیم، وی افزود: در این مرحله ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.
سپرده‌گذران دارای میانگین حساب مناسب می‌توانند وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با نرخ سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه را دریافت کنند.
نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بود که موضوع طرح تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد مطرح شد و براساس آن افراد با دارا بودن تابعیت کشور ایران، عشایر یا ساکن روستا و یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، مجرد بودن زوجین و تاریخ تولد افراد در دهه ۶۰ در بازه تاریخی یک فروردین ۱۳۶۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۶۹ امکان دریافت این تسهیلات را داشتند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها