شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

دلار بخریم یا درهم؟

03 مهر 1403
دلار بخریم یا درهم؟

روز گذشــته هر درهم امارات با قیمت بیش از ۱۶هزار و ۲۵۰تومان به خریداران فروخته شد.

به گزارش  بانک اول  روز گذشــته هر درهم امارات با قیمت بیش از ۱۶هزار و ۲۵۰تومان به خریداران فروخته شد.

هر درهم امــارات در روزهای مشابه سال گذشته با قیمت ۱۳هزار و ۷۴۱تومان دادوستد می شد که مقایسه قیمت روز گذشته با آن، نشاندهنده افزایش بیش از۱۸ درصدی و بیش از دو هزار و ۵۰۰ تومانیدرهم نسبت به سال گذشته است.

سقف قیمت به ثبت رســیده برای درهم امارات نیز ۱۸هزار و ۶۱۳تومان اســت که این قیمت را خریداران درهم در روز یکشنبه ۲۶فروردینماه ۱۴۰۳به چشــم دیدند.

کف قیمــت درهم نیز ۲۸شهریور ســال گذشته ثبت شــده و کسانی که در آن روز به بــازار رفته اند، توانســته اند هر درهم را با قیمت ۱۳هزار و ۶۲۰تومان بخرند.

اگر جزو کسانی هستید که شــش ماه پیش به جای سرمایه گذاری روی دلار یا یورو، درهم خریده اید، فعلا نزدیك یک درصد ضرر کرده اید.

اما اگر حدود یک ماه پیش سرمایه گذاری روی این ارز را شروع کرده اید، هر درهم امارات در روزهای مشــابه ماه گذشــته با قیمت ۵هزار و ۷۹۲تومــان فروخته می شــد که مقایسه قیمت روز گذشــته با آن، از افزایش بیش از ۳ درصدی یا۴۹۰ تومانی خبر می دهد./بنکر

اخبار مرتبط
بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، فدرال رزرو در آخرین نشست سیاسی کاهش ۵۰ واحدی را ارائه کرد و معامله‌گران احتمال ۵۸ درصدی کاهش نیم درصدی دیگر را در ماه نوامبر دارند. شمش بدون بازده در یک محیط با نرخ بهره پایین و در خلال آشفتگی‌های ژئوپلیتیکی سرمایه‌گذاری ترجیحی است.
عیار طلا نشان‌دهنده میزان خلوص آن است. در ایران، طلای ۱۸ عیار رایج‌تر است، که به معنی داشتن ۷۵ درصد طلا و ۲۵ درصد فلزات دیگر است. طلای ۲۴ عیار خالص‌ترین شکل طلاست. همیشه از فروشنده بخواهید عیار طلا را دقیقاً مشخص کند و توجه کنید که بر روی قطعه طلا، نشان یا علامت عیار حک شده باشد. علامت‌های حک شده باید شامل اطلاعاتی مانند عیار، برند سازنده و استاندارد‌های کشور باشد.
بازار امروز شاهد افزایش قیمت سکه و طلا نسبت به روز گذشته است.
گر قصد خرید طلا برای کاربرد روزمره دارید و به دنبال طلای زینتی هستید، بهترین گزینه شما خرید سنتی طلا از بازار طلافروشان است. در خرید طلای زینتی مهم است که آن را امتحان کنید و مدل‌های مختلف را از نزدیک ببینید. در نتیجه بهترین گزینه شما مراجعه به بازار است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: