شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

فروش ۲۵۹ کیلوگرم شمش طلا در حراج حضوری مرکز مبادله/حراج بعدی شمش طلا

03 مهر 1403
فروش ۲۵۹ کیلوگرم شمش طلا در حراج حضوری مرکز مبادله/حراج بعدی شمش طلا

سخنگوی مرکز مبادله گفت: طی ۵۳ حراج شمش طلای مرکز مبادله ۱۰ هزار و ۲۸۹ کیلوگرم شمش مورد دادو‌ستد قرار گرفته است.

به گزارش بانک اول اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در پنجاه و سومین جلسه حراج شمش طلا که امروز سه‌شنبه سوم مهرماه در مرکز مبادله ایران برگزار شد، از مجموع ۲۵۹ کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۲۵۹ کیلوگرم با میانگین قیمت پنج میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در ۵۳ حراج شمش طلای مرکز مبادله ۱۰ هزار و ۲۸۹ کیلوگرم شمش مورد دادو‌ستد قرار گرفته است.

بالسینی همچنین گفت: جلسه بعدی حراج یکشنبه هفته آینده مطابق روال سابق برگزار خواهد شد./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، فدرال رزرو در آخرین نشست سیاسی کاهش ۵۰ واحدی را ارائه کرد و معامله‌گران احتمال ۵۸ درصدی کاهش نیم درصدی دیگر را در ماه نوامبر دارند. شمش بدون بازده در یک محیط با نرخ بهره پایین و در خلال آشفتگی‌های ژئوپلیتیکی سرمایه‌گذاری ترجیحی است.
عیار طلا نشان‌دهنده میزان خلوص آن است. در ایران، طلای ۱۸ عیار رایج‌تر است، که به معنی داشتن ۷۵ درصد طلا و ۲۵ درصد فلزات دیگر است. طلای ۲۴ عیار خالص‌ترین شکل طلاست. همیشه از فروشنده بخواهید عیار طلا را دقیقاً مشخص کند و توجه کنید که بر روی قطعه طلا، نشان یا علامت عیار حک شده باشد. علامت‌های حک شده باید شامل اطلاعاتی مانند عیار، برند سازنده و استاندارد‌های کشور باشد.
بازار امروز شاهد افزایش قیمت سکه و طلا نسبت به روز گذشته است.
گر قصد خرید طلا برای کاربرد روزمره دارید و به دنبال طلای زینتی هستید، بهترین گزینه شما خرید سنتی طلا از بازار طلافروشان است. در خرید طلای زینتی مهم است که آن را امتحان کنید و مدل‌های مختلف را از نزدیک ببینید. در نتیجه بهترین گزینه شما مراجعه به بازار است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: