شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

روش دریافت وام میلیاردی از بانک رفاه

04 مهر 1403
روش دریافت وام میلیاردی از بانک رفاه

بانک رفاه، در طرحی به نام «حرکت» به مشتریان حقیقی وام ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی و به متقاضیان حقوقی حداکثر ۵ میلیارد تومان وام می دهد.

به گزارش بانک اول ، افرادی که مایل به دریافت وام ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت افتتاح کنند.

گذشته از افتتاح سپرده کوتاه مدت، ایجاد میانگین حساب سه یا شش یا ۹ ماهه برای دریافت این تسهیلات ضروری است.

  • متقاضیان به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند.
  • سود این وام متغیر است و با توجه به مدت زمان ماندگاری سپرده تغییر می‌کند.
  • حداقل سود این وام چهار درصد و حداکثر آن به ۲۲ درصد می‌رسد.
  • افراد طی ۳۶ ماه امکان بازپرداخت اقساط این وام را خواهند داشت.

میزان اقساط چقدر است؟

افراد حقیقی که به دریافت این وام با سود ۲۲ درصدی و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده مایل هستند باید ماهیانه حول و حوش ۵۸ میلیون تومان قسط بپردازند.

اشخاص حقوقی که به دریافت وام ۵ میلیاردی با سود ۲۲ درصدی و سررسید ۳۶ ماهه مایل هستند هم باید هر ماه معادل ۱۹۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان قسط بدهند.. /بنکر

اخبار مرتبط
مهم‌ترین هدف بانک قرض‌الحسنه‌ مهر ایران اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و وام است؛ بنابراین، اگر مشتری این بانک باشید یا حساب جاری و پس‌انداز داشته باشید، می‌توانید از انواع تسهیلات بانک مهر ایران استفاده کنید. در این بخش، انواع وام در این بانک را توضیح خواهیم داد. اطلاعات و شرایط وام‌ بانک مهر با توجه به آخرین اطلاعات در سال ۱۴۰۳ است.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: «به‌زودی زمانی ثبت‌نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام کنند.» علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در شنبه هفته آینده خبر داد. به گزارش تسنیم، وی افزود: در این مرحله ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.
سپرده‌گذران دارای میانگین حساب مناسب می‌توانند وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با نرخ سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه را دریافت کنند.
نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بود که موضوع طرح تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد مطرح شد و براساس آن افراد با دارا بودن تابعیت کشور ایران، عشایر یا ساکن روستا و یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، مجرد بودن زوجین و تاریخ تولد افراد در دهه ۶۰ در بازه تاریخی یک فروردین ۱۳۶۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۶۹ امکان دریافت این تسهیلات را داشتند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: