شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

3 مدل آیفون 16 وارد ایران شد + قیمت

04 مهر 1403
3 مدل آیفون 16 وارد ایران شد + قیمت

3 مدل از آیفون 16 که قابلیت رجیستر شدن در ایران را ندارند، با قیمت های نجومی به بازار آمدند.

به گزارش بانک اول مدل از آیفون 16 که قابلیت رجیستر شدن در ایران را ندارند، با قیمت های نجومی به بازار آمدند.

خانواده‌ی آیفون ۱۶ هم مثل گوشی‌های دو نسل قبلی آیفون که ممنوعیت واردات دارند و رجیستر نمی‌شوند، همچنان در ایران طرفدار دارند و خریده می‌شوند. همان‌طور که سال گذشته هم طرفداران شرکت اپل از گوشی‌های آیفون ۱۵ به‌گرمی استقبال کرده بودند، امسال هم آیفون ۱۶، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس هم‌زمان با عرضه‌ی جهانی وارد ایران شدند و مورد توجه قرار گرفتند.

این گوشی‌ها پیش از ورود به کشور پیش‌فروش هم شده بودند که البته تعداد آیفون ۱۶های پیش‌فروش‌شده کمتر از گوشی‌های آیفون ۱۵ بود که سال گذشته پیش‌ از ورود به بازار خریداری شده بودند. یکی از دلایل آن شاید تغییرات بیشتر آیفون ۱۵ نسبت به آیفون ۱۴ باشد؛ در حالی که خانواده آیفون ۱۶ نسبت به سری قبلی گوشی‌های اپل کمتر دچار تغییر و تحول شده است.

جزئیات قیمت در ایران:

آیفون 16 پرو حافظه 256 گیگابایت
83٬000٬000 تومان

آیفون 16 پرو مکس حافظه 256 گیگابایت
98٬000٬000 تومان

آیفون 16 پرو مکس حافظه 512 گیگابایت
111٬000٬000 تومان

اخبار مرتبط
آیفون ۱۶ با ارتقاءهای قابل توجهی نسبت به آیفون ۱۳، یک انتخاب جذاب برای علاقه‌مندان به فناوری است. اگرچه برخی ویژگی‌های شاخص مانند حافظه پایه ۲۵۶ گیگابایتی و نمایشگر پروموشن ۱۲۰ هرتزی در این مدل وجود ندارد، اما مجموعه‌ای از بهبودها، آیفون ۱۶ را به یک گوشی هوشمند قدرتمند تبدیل کرده است. دوربین‌های بهبود یافته، پردازنده سریع‌تر و طراحی جدید، از جمله ویژگی‌هایی هستند که این گوشی را از نسل قبلی خود متمایز می‌کنند.
در این ویدیوی آزمایش باتری، آیفون‌های جدید در برابر نسخه‌های قبلی خود و همچنین گلکسی S۲۴ اولترا سامسونگ قرار گرفته‌اند. گوشی پرچمدار سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود که ۱۲ ساعت و ۳۱ دقیقه دوام می‌آورد، برنده اصلی این رقابت بوده است. عملکرد باتری سری آیفون ۱۶
آیفون 16 از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 26 میلی‌متری، پیکسل‌های چهارگانه 2 میکرونی، دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر سنسور شیفت بهره می‌برد. این دوربین می‌تواند یک تصویر 48 مگاپیکسلی را با یک تصویر 12 مگاپیکسلی که پیکسل‌های آن با هم ادغام شده، تلفیق کند و با ثبت نور بیشتر، یک عکس 24 مگاپیکسلی به‌دست آورد.
ر فروشنده‌های موبایل وقتی به آنها بگویید هشت میلیون تومان بودجه دارید، می‌گویند، پس باید موبایل پایین رده بخرید. اما در این مطلب سه گوشی معرفی می‌کنیم که جزو مدل‌های میان رده بازار هستند و اتفاقا عملکرد قابل قبولی هم داشته‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: