شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک پاساگارد بدون ضامن و وثیقه

05 مهر 1403
شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک پاساگارد بدون ضامن و وثیقه

تسهیلات «برآیند» ویپاد یکی از جدیدترین وام‌های بانک پاسارگاد است که بدون ضامن و وثیقه به متقاضیان تعلق می‌گیرد. در واقع این وام با در نظر گرفتن امتیاز حساب و اعتبارسنجی به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش بانک اول ، ویپاد شعبه تمام دیجیتال بانک پاساگارد است که به مشتریان واجد شرایط خود تسهیلات 50 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. مشتریان ویپاد به منظور درخواست تسهیلات باید سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. همچنین این مشتریان باید موجودی روزانه حساب خود را افزایش بدهند و سکه بگیرند.

در صورتی که موجودی سکه مشتریان به حد نصاب برسد امکان درخواست برای وام ویپاد وجود خواهد داشت. سود این تسهیلات به 23 درصد می‌رسد و حداکثر زمان برای پرداخت اقساط آن 12 ماه اعلام شده است. معیار برای پرداخت این تسهیلات، اعتبارسنجی، یعنی بررسی رفتار مالی مشتری در شبکه بانکی کشور و عملکرد مالی سه ماهه اخیر وی خواهد بود.

لازم به ذکر است که مشتریان متقاضی این وام نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. متقاضیان این وام را در قالب اعتبار خرید دریافت خواهند کرد و با این اعتبار می‌توانند انواع کالا و محصولات را از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی خریداری کنند.

افتتاح حساب آنی و سریع در درگاه ویپاد برای دریافت وام 50 میلیون تومانی

افراد به منظور پیگیری فرآیند افتتاح حساب و دریافت تسهیلات مذکور نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک پاسارگاد نخواهند داشت. با استفاده درگاه آنلاین ویپاد، امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین و در کمتر از 10 دقیقه فراهم  است. بعد از افتتاح حساب، امکان افزایش امتیاز حساب و دریافت تسهیلات وجود دارد. در صورت بروز مشکل در افتتاح حساب در درگاه ویپاد، پشتیبانی این مجموعه پاسخگوی متقاضیان خواهد بود.

اخبار مرتبط
مهم‌ترین هدف بانک قرض‌الحسنه‌ مهر ایران اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و وام است؛ بنابراین، اگر مشتری این بانک باشید یا حساب جاری و پس‌انداز داشته باشید، می‌توانید از انواع تسهیلات بانک مهر ایران استفاده کنید. در این بخش، انواع وام در این بانک را توضیح خواهیم داد. اطلاعات و شرایط وام‌ بانک مهر با توجه به آخرین اطلاعات در سال ۱۴۰۳ است.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: «به‌زودی زمانی ثبت‌نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام کنند.» علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در شنبه هفته آینده خبر داد. به گزارش تسنیم، وی افزود: در این مرحله ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.
سپرده‌گذران دارای میانگین حساب مناسب می‌توانند وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با نرخ سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه را دریافت کنند.
نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بود که موضوع طرح تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد مطرح شد و براساس آن افراد با دارا بودن تابعیت کشور ایران، عشایر یا ساکن روستا و یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، مجرد بودن زوجین و تاریخ تولد افراد در دهه ۶۰ در بازه تاریخی یک فروردین ۱۳۶۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۶۹ امکان دریافت این تسهیلات را داشتند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها