شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

جزییات وام 600 میلیون تومانی بانک شهر با سود 12 درصد

05 مهر 1403
جزییات وام 600 میلیون تومانی بانک شهر با سود 12 درصد

سپرده‌گذران دارای میانگین حساب مناسب می‌توانند وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با نرخ سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه را دریافت کنند.

به گزارش بانک اول وام وزین شهر بانک شهر از جمله وام‌های با میانگین حساب است که می‌توانید با ایجاد میانگین 3-18 ماه تا سقف 600 میلیون تومان تسهیلات با سود 12 و بازپرداخت 6-48 دریافت کنید. ضمانت این تسهیلات اعتبارسنجی و ضامن رسمی است و تمامی مراحل دریافت وام و افتتاح حساب از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس انجام می‌شود

شرکت
نام وام
وزین شهر
سود
12 %
سقف وام
600 میلیون تومان
نوع ضمانت
ضامن رسمی
 
نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم
کوتاه مدت عادی
مدت زمان خواب سپرده
3 ماه

زمان خواب سپرده ۳-۱۸ ماه است

مسدودی سپرده
حداکثر زمان بازپرداخت
48 ماه

زمان بازپرداخت ۶ـ۴۸ ماه است

قسط وام
15,800,301 تومان
کل سود وام
158,414,460 تومان
مجموع رقم وام و سود
758,414,460 تومان
سپرده جداگانه
-
هزینه‌های جانبی

۳۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

اخبار مرتبط
مهم‌ترین هدف بانک قرض‌الحسنه‌ مهر ایران اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و وام است؛ بنابراین، اگر مشتری این بانک باشید یا حساب جاری و پس‌انداز داشته باشید، می‌توانید از انواع تسهیلات بانک مهر ایران استفاده کنید. در این بخش، انواع وام در این بانک را توضیح خواهیم داد. اطلاعات و شرایط وام‌ بانک مهر با توجه به آخرین اطلاعات در سال ۱۴۰۳ است.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: «به‌زودی زمانی ثبت‌نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام کنند.» علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در شنبه هفته آینده خبر داد. به گزارش تسنیم، وی افزود: در این مرحله ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.
نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بود که موضوع طرح تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد مطرح شد و براساس آن افراد با دارا بودن تابعیت کشور ایران، عشایر یا ساکن روستا و یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، مجرد بودن زوجین و تاریخ تولد افراد در دهه ۶۰ در بازه تاریخی یک فروردین ۱۳۶۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۶۹ امکان دریافت این تسهیلات را داشتند.
یپاد شعبه تمام دیجیتال بانک پاساگارد است که به مشتریان واجد شرایط خود تسهیلات 50 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. مشتریان ویپاد به منظور درخواست تسهیلات باید سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. همچنین این مشتریان باید موجودی روزانه حساب خود را افزایش بدهند و سکه بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: