شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

همستر کامبت ساعت ۱۵:۳۰ پول می‌شود + جزئیات

05 مهر 1403
همستر کامبت ساعت ۱۵:۳۰ پول می‌شود + جزئیات

توکن همستر کامبت با نماد HMSTR امروز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران لیست می‌شود.

به گزارش بانک اول، در حالی که OKX بر روی عرضه‌ی ۱۰۰ میلیارد واحدی بازار را تنظیم کرده، بنابراین تفاوت ۱۰ برابری اینجا تفاوتی ایجاد نمی‌کند و قیمت بازار پیش فروش به همان ۰.۰۱$ بر می‌گردد.

۳ سناریوی قابل پیش بینی طبق روال پروژه های کریپتویی نسبتا موفق:

۱. خوش بینانه: ارزش بازار مثبت ۲ میلیارد دلار، قیمت توکن را به بالای ۰.۰۲$ خواهد رساند.

۲. قابل انتظار: ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری که قیمت توکن را در محدوده‌ی ۰.۰۱$ نشانه می رود.

۳.بد بینانه: ارزش بازار ۵۰۰ میلیون دلاری که قیمت توکن را در محدوده‌ی ۰.۰۰۵$ حفظ خواهد کرد.

بر اساس لانچ توکن های نات کوین و داگز، ما معمولاً شاهد سرمایه‌گذاری کامل بازار در محدوده‌ی ۸۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد دلار حین لیستینگ هستیم.

بر این اساس، قیمت توکن‌های همستر ممکن است بین ۰٫۰۰۸ تا ۰٫۰۰۹ دلار نوسان کند.

بنابراین، گوپتا معتقد است که ارزش هر ۱٬۰۰۰ توکن همستر بعد از ۳ تا ۴ ماه کار مداوم، حدود ۸ تا ۹ دلار خواهد بود.

او همچنین به خطرات احتمالی این پروژه اشاره کرده است. یکی از نگرانی‌های او بی‌تجربگی تیم توسعه‌دهنده و نبود کاربرد عملی برای پروژه است.

در همین حال، اجای (Ajay)، یک اینفلوئنسر کریپتو، پیش‌بینی می‌کند که قیمت توکن‌های همستر بین ۰٫۰۰۵ تا ۰٫۰۱ دلار باشد و معتقد است که این توکن نمی‌تواند به ارزش بازاری بیش از ۱ میلیارد دلار برسد.

با نزدیک شدن به زمان لیست شدن HMSTR، صرافی‌ها نیز برای این رویداد آماده می‌شوند.

بایننس شاهد بیش از ۱۴ میلیارد دلار ارزش کل قفل‌شده بوده و کاربران در حال استیک کردن توکن‌های فرست دیجیتال یواس‌دی (FDUSD) و بایننس‌کوین (BNB) برای شرکت در ایردراپ همستر از طریق لانچ‌پول این صرافی هستند.

این ایردراپ در طول سه روز، ۳ میلیارد توکن HMSTR توزیع خواهد کرد.

بایننس شاهد بیش از ۱۴ میلیارد دلار ارزش کل قفل‌شده بوده و کاربران در حال استیک کردن توکن‌های فرست دیجیتال یواس‌دی (FDUSD) و بایننس‌کوین (BNB) برای شرکت در ایردراپ همستر از طریق لانچ‌پول این صرافی هستند.

این ایردراپ در طول سه روز، ۳ میلیارد توکن HMSTR توزیع خواهد کرد.

اخبار مرتبط
اگر کسی قصد تغییر یا دخالت در اطلاعات آن را نیز داشته باشد، بقیه اعضا هم متوجه خواهند شد؛ درنتیجه تغییر در آن غیرممکن است. از اجزای کیف پول دیجیتال می‌توان به کلید عمومی و خصوصی اشاره کرد. کلید عمومی به‌ عنوان آدرس کیف پول شناخته شده و یک شناسه منحصرب به فرد است که دیگران را قادر می‌کند ارز دیجیتال را به کیف پول خود ارسال کنند. کلید خصوصی نیز یک کد مخفی بوده که به مالک امکان دسترسی به دارایی‌های دیجیتال خود را می‌دهد تا برای امضای تراکنش‌ها از آن استفاده کند.
به گفته این تحلیلگر، میچی (MICHI) با ارزش بازار ۸۵.۵ میلیون دلار، هدفی ۱۰ میلیارد دلاری دارد. در جایگاه ششم، مادر ایگی (MOTHER) با ارزش بازار ۷۱ میلیون دلار قرار گرفته که پیش‌بینی می‌شود به ارزش بازار ۵ میلیارد دلار دست پیدا کند. اسموکینگ چیکن فیش (SCF) نیز با ارزش بازار ۴۴ میلیون دلار و هدف ۵ میلیارد دلار، در رتبه بعدی قرار دارد.
دبیر کمیسیون فین‌تک و عضو نصر تهران درباره نحوه کسب درآمد از آن توسط کاربران و صحت آن تشریح کرد: در این زمینه تعدادی از صرافی‌ها در جهان لیست شده‌اند اگرچه ارزش آن ناچیز است اما این کوین در حال مبادله شدن است اما اینکه بازی تا چه زمانی ادامه، توجیح و مفهمومی داشته باشد موضوعی است که در آینده مشخص می‌شود.
ریگ اتریوم به مجموعه‌ای از دستگاه‌های متصل به هم اطلاق می‌شوند که برای استخراج اتر استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها معمولا در چندین کارت گرافیک قدرتمند تشکیل شده‌اند که در کنار هم برای حل محاسبات پیچیده شبکه بلاکچینی و استخراج بلاک تلاش می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها