شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان چه زمانی واریز می‌شود؟

05 مهر 1403
وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان چه زمانی واریز می‌شود؟

علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از زمان قطعی واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان خبر داد.

به گزارش بانک اول رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: «به‌زودی زمانی ثبت‌نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام کنند.»

علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در شنبه هفته آینده خبر داد.

وی افزود: در این مرحله ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

وی درباره زمان واریز مرحله دوم وام بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته، از شنبه هفته آینده واریز وام به حساب بازنشستگان این سازمان آغاز خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران تصریح کرد: وام در نظر گرفته شده برای بازنشستگان ۳۰ میلیون تومان است که حدود ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات برخوردار خواهند شد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران درباره زمان بازپرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان افزود: اقساط این وام در بازه زمانی دو ساله و با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

دهقان‌کیا درباره ثبت‌نام مرحله سوم از بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: به‌زودی زمانی ثبت‌نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام کند./تسنیم

اخبار مرتبط
مهم‌ترین هدف بانک قرض‌الحسنه‌ مهر ایران اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و وام است؛ بنابراین، اگر مشتری این بانک باشید یا حساب جاری و پس‌انداز داشته باشید، می‌توانید از انواع تسهیلات بانک مهر ایران استفاده کنید. در این بخش، انواع وام در این بانک را توضیح خواهیم داد. اطلاعات و شرایط وام‌ بانک مهر با توجه به آخرین اطلاعات در سال ۱۴۰۳ است.
سپرده‌گذران دارای میانگین حساب مناسب می‌توانند وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر با نرخ سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه را دریافت کنند.
نیمه دوم سال ۱۴۰۰ بود که موضوع طرح تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد مطرح شد و براساس آن افراد با دارا بودن تابعیت کشور ایران، عشایر یا ساکن روستا و یا شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، مجرد بودن زوجین و تاریخ تولد افراد در دهه ۶۰ در بازه تاریخی یک فروردین ۱۳۶۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۶۹ امکان دریافت این تسهیلات را داشتند.
یپاد شعبه تمام دیجیتال بانک پاساگارد است که به مشتریان واجد شرایط خود تسهیلات 50 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. مشتریان ویپاد به منظور درخواست تسهیلات باید سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. همچنین این مشتریان باید موجودی روزانه حساب خود را افزایش بدهند و سکه بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: