شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

پرداخت وام ۹۰۰ میلیون تومانی با سود 8 درصد به این افراد + جزئیات

07 مهر 1403
 پرداخت وام ۹۰۰ میلیون تومانی با سود 8 درصد به این افراد + جزئیات

شهرداری تهران از پرداخت وام‎‌های ۹۰۰ میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش بانک اول مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: خریداران تاکسی‌های برقی می‌توانند تا سقف ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

شادی مالکی روز جمعه در خصوص آخرین وضعیت ارائه تسهیلات به خریداران تاکسی‌های برقی، اظهار کرد: قیمت خودرو‌های برقی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که به نوعی پرداخت این مبلغ برای رانندگان بسیار مشکل خواهد بود.

وی ادامه داد: این رانندگان جزء اولین نفراتی بودند که در پروژه برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل مشارکت کرده‌اند و انتظارشان این است که بخشی از مبلغ این خودرو‌ها طبق ماده ۱۲ به عنوان کمک بلاعوض شامل حال‌شان شود؛ امیدواریم که با کمک دولت چهاردهم این اتفاق مهم صورت گیرد.

مالکی افزود: تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی توسط شهرداری و ۶۰۰ میلیونی توسط خودروساز با کارمزد ۸ درصد نیز به رانندگان پرداخت شده و مقدار اقساط نیز حدود ۱۷ میلیون تومان است. جمعا میزان ۹۰۰ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده که شرایط بسیار خوبی را برای خرید این خودرو‌ها فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران تاکید کرد: اعتراض جمعی از تاکسیرانان در هفته جاری نیز در خصوص همان ماده ۱۲ و کمک بلاعوض دولت بوده است.

وی در خصوص درخواست خریداران مبنی بر بازپس دادن خودروهای‌شان گفت: شرکت خودروساز برای مرجوع شدن این خودرو‌ها تا الان استقبالی نداشته ولی اعلام کرده‌اند عزیرانی که قصد پس دادن تاکسی‌های خود را دارند، بایستی پای میز مذاکره با شرکت خودروساز بنشینند.

مالکی اضافه کرد: موضوع اصلی این است که قرارداد بین خریداران و شرکت خودروساز بوده و شهرداری تهران صرفا توافق‌نامه‌ای را در خصوص ورود این خودرو‌ها به ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی منعقد کرده است.

اخبار مرتبط
وام طلا یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین وام‌های است که بانک‌ها و برخی موسسات خصوصی ارائه می‌دهند. اما باید بدانید که این وام به‌منظور خرید طلا پرداخت نمی‌شود بلکه ضامن این وام طلا شما است.
افرادی که شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات با نرخ سود 23 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن، یعنی 60 ماه را داشته باشند، موظف هستند که ماهانه هشت میلیون و 457 هزار تومان قسط به بانک پرداخت کنند. به این ترتیب، مبلغ کل بازپرداخت این تسهیلات در زمان سررسید به 507 میلیون و 428 هزار تومان می‌رسد. همچنین هزینه‌های جانبی دریافت این وام نیز 100 هزار تومان، شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.
مهم‌ترین هدف بانک قرض‌الحسنه‌ مهر ایران اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و وام است؛ بنابراین، اگر مشتری این بانک باشید یا حساب جاری و پس‌انداز داشته باشید، می‌توانید از انواع تسهیلات بانک مهر ایران استفاده کنید. در این بخش، انواع وام در این بانک را توضیح خواهیم داد. اطلاعات و شرایط وام‌ بانک مهر با توجه به آخرین اطلاعات در سال ۱۴۰۳ است.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: «به‌زودی زمانی ثبت‌نام مرحله سوم اعلام خواهد شد و بازنشستگان می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق سایت کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام کنند.» علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان در شنبه هفته آینده خبر داد. به گزارش تسنیم، وی افزود: در این مرحله ۳۶ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها