شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

آخرین مهلت ثبت نام ۸ محصول ایران خودرو + جزئیات

07 مهر 1403
آخرین مهلت ثبت نام ۸ محصول ایران خودرو + جزئیات

طرح پیش فروش عادی محصولات شرکت ایران خودرو ویژه متقاضیان جوانی جمعیت اولویت‌های دوم (بهمن ماه) سامانه ثبت درخواست خرید خودرو مطابق جدول فوق از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ شروع شده است.

به گزارش بانک اول متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشمول شرایط عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته در طرح‌های عادی و همچنین عدم داشتن پلاک فعال نیستند. بنابراین، طبق این قانون، مادرانی که تحت پوشش این طرح قرار دارند، می‌توانند یک خودرو را انتخاب کنند. همچنین، افرادی که پیش‌تر با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت کرده‌اند، امکان دریافت مجدد خودرو را ندارند.

ایران خودرو اعلام کرد: به اطلاع عموم منتخبین مشمول و واجد شرایط اولویت‌های دوم پیش فروش (بهمن ماه) ویژه متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌رساند. براساس ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ از سوی مجلس شورای اسلامی، مادرانی که فرزند دوم و پس از آن‌ها پس از تاریخ تصویب این قانون متولد شده‌اند، می‌توانند از شرایط پیش فروش برخی از محصولات ایران خودرو بهره‌مند شوند.

این شرایط مطابق با اطلاعیه‌های "سامانه ثبت درخواست خرید خودرو (اولویت‌بندی)" به نشانی ikcosales.ir و بر اساس نوع خودرو و روش فروش انتخابی متقاضیان ارائه می‌شود. جزئیات این شرایط در جدول زیر قابل مشاهده است:

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشمول ضوابط عدم خرید ۴۸ ماه گذشته در طرح‌های عادی و عدم برخورداری از پلاک فعال نیستند لذا مطابققانون فوق، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو را دارند و کسانی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت نمودهباشند امکان دریافت مجدد خودرو ندارند.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام

طرح پیش فروش عادی محصولات شرکت ایران خودرو ویژه متقاضیان جوانی جمعیت اولویت‌های دوم (بهمن ماه) سامانه ثبت درخواست خرید خودرو مطابق جدول فوق از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ ادامه خواهد داشت.

2224980_837

اخبار مرتبط
متقاضیان میتوانند تا از امروز شنبه ۷ مهر الی ۱۲ مهرماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
گروه خودروسازی سایپا درپی اخذ مجوزهای شماره‌گذاری از سوی سازمان‌های ملی استاندارد و محیط زیست از روز دوشنبه ۹ مهر ، فروش 2 محصول خود را برای متقاضیان آغاز می‌کند.
در شرایطی که اشتراک‌گذاری یک عکس از پارکینگ خودروسازان در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی برانگیخته است، آمارها نشان می‌دهد که اساسا دپوی خودرو در پارکینگ به نفع خودروسازان نیست. اما دلیل دپو یا احتکار خودرو چیست؟
اگر مبلغ خلافی خودرو به ۵ میلیون تومان برسد، خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود. این افزایش سقف از ۲ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان به دلیل افزایش جرایم رانندگی و با توجه به شرایط اقتصادی و سایر عوامل اجتماعی صورت گرفته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها