شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

پیش بینی قیمت همستر کامبت تا پایان سال ۲۰۲۴

07 مهر 1403
پیش بینی قیمت همستر کامبت تا پایان سال ۲۰۲۴

قیمت توکن بازی همستر کامبت پس از لیست شدن در صرافی‌های رمز ارزی، باعث ناامیدی تعداد زیادی از بازیکنان شده است.

توکن بازی مشهور کلیکی به‌صورت رسمی از پنجشنبه لیست و قابل معامله شده است. با وجود لیست شدن توکن HMSTR در صرافی‌های مشهور رمز ارزی، بسیاری از کاربران این احساس را دارند که زمانی که برای این بازی صرف کرده‌اند، به هدر رفته است و پاداش دریافتی آنها کافی نبوده است. همچنین، قیمت این توکن پس از عرضه شدن با کاهش شدیدی مواجه شده است. 

آغاز معاملات همستر کامبت

با لیست شدن توکن همستر کامبت، قیمت این توکن با سقوط 20 درصدی مواجه شد. این توکن در ابتدا معاملات خود را با قیمت 0.014 دلار آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی به 0.011 دلار رسید. معاملات توکن همستر کامبت از ساعت 15:30 روز پنجشنبه به‌وقت ایران، در صرافی‌های بایننس، OKX، بیت گت و Bitfinex آغاز شد. در کنار معاملات، پلتفرم این بازی امکان کلیم کردن توکن‌ها به‌صورت درون زنجیره‌ای با امکان برداشت آنی را نیز فعال کرده است.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت توکن همستر معادل 0.006863 دلار بوده است و در شبانه روز گذشته حدود 30 درصد کاهش قیمت داشته است. با وجود اینکه تحلیلگران پیش‌بینی معاملات بین 0.005 و 0.01 دلار را برای این توکن می‌کردند، اما همستر کامبت موفق به کسب این سطوح نشد. 

Screenshot 2024-09-27 131222


 

مسیر آتی برای پروژه همستر کامبت

این بازی کلیکی، به‌تازگی برنامه آتی خود تا سال 2025 میلادی را منتشر کرده است. اهداف آتی همستر کامبت شامل توسعه پلتفرم بازی وب3 با امکان اتصال به سیستم پرداخت خارجی است. همچنین، افزوده شدن دارایی‌های غیرقابل تعویض (NFT) نیز از دیگر برنامه‌های این بازی است. در کنار این موارد، افزودن شبکه تبلیغاتی برای حمایت از بازی نیز در دستور کار عوامل همستر کامبت قرار دارد.

hamster-3

پیش بینی قیمت همستر کامبت تا پایان سال 2024

روند قیمتی همستر کامبت به عوامل متفاوتی از جمله وضعیت کلی بازار و موفقیت و یا عدم‌ موفقیت فعالیت‌های تیم این بازی بستگی خواهد داشت. با توجه به حمایت بالای کاربران از این بازی و توسعه‌های آتی همستر، این انتظار وجود دارد که توکن این بازی، روند صعودی پیش بگیرد. برخی کارشناسان باور دارند که با افزایش محبوبیت کامیونیتی‌های رمز ارزی و بازی‌ها در این حوزه، این توکن با رشد قیمتی مواجه خواهد شد. 

در بازه کوتاه‌مدت، یکی از پیش بینی‌ها برای این توکن، رسیدن به سطح 0.05 تا 0.10 دلار تا 3 تا شش ماه آینده است. همچنین، این احتمال وجود دارد که قیمت این توکن در بازه شش تا دوازده ماهه به 0.55 دلار برسد. 

 

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش  تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و  هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

اخبار مرتبط
باید گفت که در بازار ارزهای دیجیتال و بالاخص در شرایط کنونی، هیچکس نمی‌تواند با قطعیت به شما توصیه کند که همستر کامبت‌های خود را هولد کنید یا به فروش برسانید. این شما هستید که باید بر اساس وضعیت بازار، چشم‌اندازی که برای آینده این پروژه متصور هستید، تصمیم بگیرید. زیرا این دارایی‌های شما است که قرار است درباره آن تصمیم‌گیری شود و تنها ذی‌نفع حقیقی آن شما هستید.
۳ سناریوی قابل پیش بینی طبق روال پروژه های کریپتویی نسبتا موفق: ۱. خوش بینانه: ارزش بازار مثبت ۲ میلیارد دلار، قیمت توکن را به بالای ۰.۰۲$ خواهد رساند. ۲. قابل انتظار: ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری که قیمت توکن را در محدوده‌ی ۰.۰۱$ نشانه می رود. ۳.بد بینانه: ارزش بازار ۵۰۰ میلیون دلاری که قیمت توکن را در محدوده‌ی ۰.۰۰۵$ حفظ خواهد کرد.
اگر کسی قصد تغییر یا دخالت در اطلاعات آن را نیز داشته باشد، بقیه اعضا هم متوجه خواهند شد؛ درنتیجه تغییر در آن غیرممکن است. از اجزای کیف پول دیجیتال می‌توان به کلید عمومی و خصوصی اشاره کرد. کلید عمومی به‌ عنوان آدرس کیف پول شناخته شده و یک شناسه منحصرب به فرد است که دیگران را قادر می‌کند ارز دیجیتال را به کیف پول خود ارسال کنند. کلید خصوصی نیز یک کد مخفی بوده که به مالک امکان دسترسی به دارایی‌های دیجیتال خود را می‌دهد تا برای امضای تراکنش‌ها از آن استفاده کند.
به گفته این تحلیلگر، میچی (MICHI) با ارزش بازار ۸۵.۵ میلیون دلار، هدفی ۱۰ میلیارد دلاری دارد. در جایگاه ششم، مادر ایگی (MOTHER) با ارزش بازار ۷۱ میلیون دلار قرار گرفته که پیش‌بینی می‌شود به ارزش بازار ۵ میلیارد دلار دست پیدا کند. اسموکینگ چیکن فیش (SCF) نیز با ارزش بازار ۴۴ میلیون دلار و هدف ۵ میلیارد دلار، در رتبه بعدی قرار دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها